chri chri-83 Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 det har i dag gått 3 dager siden sist hun bæsjet, så når hun begynte å kreste skikkelig i dag la vi henne på stellebordet og la bena hennes over magen. Da kom det skikkelig tykk avføring. så tykk at den kveilet seg ned på stellebordet. Hun har ikke hatt det slik før. men vi la merke til at den var tykk sist gang, og nå var den enda tykkere. Er dette normalt? Vi gir henne kun mm, men har gitt henne mme 2 ganger da jeg fant ut at jeg hadde spist noe hun reagerer på. (fant dette ut mens jeg spiste) Vi hadde da 1/2 ts malt i melka. I tillegg får hun av og til malt på smokken.
DiddiDaddi Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 Min jente har avf sjeldent, det har en gang gått 12 dager mellom, og stort sett er det mange mange dager mellom hver gang. I starten hadde hun i alle bleiene, og nå når det kommer så sjeldent er det helt klart mye tykkere. Når babyene får morsmelk er det meste normalt innen avf, i følge helsesøster kunne de ha i alle bleiene, eller så sjeldent som hver 2-3 uke. Så lenge jenta di ikke virker plaget er det ingenting å bekymre seg over )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå