tante grusom master of law Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 Sønnen min er litt over 3 måneder, og får kun mme. Han spiser ca 180ml ca annenhver time. Han får nå nan 1. Tror dere at jeg skal prøve nan 2, eller noe annet, slik han går lengre mellom hvert måltid?
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 Det som er forskjellen med nan1 og 2 er jerninnholdet (og sikkert noe annet, men først og fremst jernet)...hva med å prøve litt velling?
tante grusom master of law Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2007 Hvor kjøper man velling i norge? Er fra sverige og der finnes det overalt. Har ikke sett det her....
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 Du kan lage det selv...men jeg har ingen oppskrift, dessverre...vet at lenej gir det til gutten sin for han blir ikke så lett mett. Men kunne han drukket mer enn 180 til måltidene? Eller slutter han automatisk på det?
tante grusom master of law Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2007 Han slutter selv. Tror ikke det er plass til mer i magen hans...
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 7. mars 2007 #6 Skrevet 7. mars 2007 Da hadde det jo vært greit med noe mer mettende...er mange som synes velling ikke passer til så små, men du kan jo prøve deg fram,- du er jo selvsagt obs på hvis han får vondt i magen eller at tarmene hans ikke tåler det. Men du får spørre om oppskrift, og vurdere det derfra...lykke til!:-)
tante grusom master of law Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. mars 2007 Tusen takk for hjelpen:(
tante grusom master of law Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. mars 2007 OJOJ SKULLE VÆRT EN PÅ SLUTTEN, IKKE EN SUR EN!!!!
lenej :o) Skrevet 7. mars 2007 #9 Skrevet 7. mars 2007 velling: har i flaske, 150 ml mme til mini på snart 4 mnd. (han har fått velling siden han var 2 mnd) varmer flaska med melk, i mikroen, og har oppi to å en halv te-skje nestle havregrøt-pulver, fra 4 mnd, de blå eskene. jonah får nå også grøt da, begynte å gi han grøt da han var 3 mnd, å han spiser det hver dag. han får de gule eskene med havregrøt emd fruktsmak som er fra 6 mnd. lager dne bare litt tynnere da.. lykke til, å bare si i fra om du lurer på noe. bare å sende en PM til meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå