vårspiren Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 Har lyst til å kjøpe en brukt som vi kan ha med oss til syden om et par uker. Men jeg er usikker på om lilletuppa passer oppi bagen nå. Noen som vet hvor lang den er? Send meg gjerne en melding hvis noen her har en som skal selges :-)
lifa og Eline Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 Hei Baggen er beregnet opp til 6 mnd. etterhva jeg skjønte så er din født i juni og da vil baggen bli for liten. Vi har forøvrig en mørk blå jeg kune tenke meg å selge for kr. 500,00, men som sagt tror jeg den vil bli for liten til din jente. Ligger godt innpakket i kjelleren så jeg får ikke målt den. God tur til Syden.
vårspiren Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2007 Vi tenker kun å la henne sove i den om natten og når vi skal ut og spise på kvelden mens vi er på ferie. Etter dette (hjemme) bruker vi den andre sittedelen vi har til vogna. Siden hun bare er rundt 70 cm., kan det jo hende hun kan sove i den en uke? Det er jo varmt der vi skal, så hun skal jo bare ha et lite teppe over seg i bagen i så fall. Må nesten ta en tur til forhandler og teste før jeg bestemmer meg. Vi har jo en Simo kombivogn, men synes den blir litt stor å dra med på ferie. Liker Quinny-vogna vår så godt at vi har bestemt oss for å beholde den til nestemann også. Så selv om vi ikke får brukt bagen noe særlig til lilletuppa kan den jo forhåpentligvis komme til nytte senere en gang? :-) Men hvor bor du? Kan du evt. endre innstillingene på profilen din slik at jeg kan sende deg en melding? Skulle gjerne ha sett et bilde av bagen hvis du har et...
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 Det er ikke bare det at bagen er litt for kort (tror den er 68 cm), men den er utrolig smal oppe ved skuldrene. Snuppa mi skulle bare sove litt i den på kvelden en gang da hun var 6 mnd (hun er ikke stor...), men det funket overhodet ikke. Fikk ikke plass til å løfte armene eller noe. Tror nok ikke det blir mye bra søvn på jenta de hvis hun er født i juni!!! Har du sett bagen live? Du kan jo gå på en butikk og legge jenta oppi, bare for å prøve. Hadde ihvertfall ikke kjøpt en uten å prøve det... Kan hun ikke bare sove i sportsdelen da? Så løfter dere henne over i sengen etterpå? Ser ikke helt problemet jeg da...
vårspiren Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2007 Jo, som jeg nevnte vil jeg uansett til forhandler og prøve den før jeg bestemmer meg... Har sjekket lengden, og den er 75 cm. lang. Så selv om hun har 5-6 cm. igjen på lengden ser jeg jo at hun nok er litt for lang. Jeg skjønner at du (anonym) ikke ser problemet, og det er fordi det ikke er noe problem ;-) Jeg spurte rett og slett bare. Hvis hun hadde passet oppi hadde det bare gjort ting litt lettere. For dit vi skal kunne de ikke garantere reiseseng. Så hvis vi ikke får det så ville vi brukt bagen på natten også. Den er jo flat i motsetning til sittedelen (Quinny buzz). Hun må da sitte med bøyde ben mens hun sover og det er jo ikke så innmari behagelig... Men om hun ikke passer oppi den bagen finner vi jo selvsagt en annen løsning :-)
lifa og Eline Skrevet 8. mars 2007 #6 Skrevet 8. mars 2007 Hei linneas_mamma Vi bor i oslo. Jeg må innrømme at jeg ikke skjønner hvordan jeg skal endre profilen min for at det skal gå å sende melding til meg. Har fått en tidligere så vet ikke hva som er galt. Jeg har sendt deg en privat melding på profilen din.
Noah`s mama Skrevet 10. mars 2007 #7 Skrevet 10. mars 2007 Hadde en slik vogn og bag i starten med mitt barn, men solgte den kjapt da jeg skjønte hvor liten den var. Solgte den da ha var 4 mnd. og han var ikke spesielt stor i kroppen.Tror kanskje det kommer til å bi liten plass selv med lite klær og kun teppe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå