Gå til innhold

Noen flere som har kjøpt mamma klær ennå?


Surremor nov 02 og mars 08

Anbefalte innlegg

Jepp, det har jeg. He he.. Har kjøpt meg et par mammajeans og noen topper. Litt tidlig ennå, men gleder meg så ille til å bruke det. Har dere kjøpt inn litt også? Har slitt med å finne noe som er stilig da. Litt lyst å se bra ut og selv om jeg har stor mage. Har dere noen tips til sider med tøffe mammaklær?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ikke handla og kommer sikker tikke til å handle heller, har klær etter de to forrige ;)

 

foreløpig termin samme dag vi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du har den 4 du også ;)

 

Med termin den 4.11 og en sønn som blir 5år den 5.11 blir det spennende. He he. Håper jeg får unnagjort barneselskapet før fødselen og at de ikke får bursdag på samme dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... får satse på det:) Her har pappan bursdag 5, men det er ikke så farlig med han, verre om det hadde vært en gutta ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kjøpt noen klær ennå, men kjære vene som magen har vokst, og jeg er bare i uke 6. Hvordan i all verden skal dette gå. Klarer aldri å holde dette skjult lenge. Heldigvis holder magen seg nesten "normal" på dagen, men om ettermiddagen eksploderer den. Har flere opplevd dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ei datter på 15 måneder og er 6 uker på vei, så jeg behøver nok ikke kjøpe mammaklær :-) Har masse fra forrige svangerskap. Har forresten termin den 3.november.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt klær fra forrige gang også, men aner ikke hvor det er.. he he.. Det har blitt med på et par flytterunder også, så noe har blitt borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kjoept mamma klaer, har fra sidste gang og er ikke begyndt aa vokse enda.

Men har kjoept en vanlig top som kan brukes nu men som har saann fasong som er fin med mage under :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke kjøpt, og trenger strengt tatt ikke kjøpe stort.

Vi er onkel og tante til 6 barn i alderen 1,5 - 8 år, så vi regner med det blir litt arving...

 

Men det er jo gøy med noe nytt, så vi får se når magen begynner å vokse og bevege seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke forestilt meg at jeg ville trenge det før jeg er ca fem seks måneder på vei.. Kanskje vel optimistisk jeg da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert forskjell fra svangerskap. Venninnen min måtte bruke allerede i uke 8. Hennes andre svangerskap og hun fikk mage ganske raskt;) Jeg begynte vel med mammabukser når jeg var i 4måned sist gang. Topper begynte jeg vel med litt senere. Regner med at jeg kommer til å gå over i de buksene ganske raskt jeg også. Er så oppblåst at det gjør vondt med trange jeans nå. Sitter her med en kjempe behagelig trening bukse:) Men så veldig pen er den ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har ikke kjørt enda, men fant noe på Hennes jeg likte. Tror jeg venter litt. Gikk opp 40kg i første (typisk `gutt`, kunne ikke se det bakfra), 30 i andre, må nokhelt sikkert starte om et par måneder.. ;) hi hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke det enda...er bare 6 uker på vei,, men har allerede mage...men hører dere sier det går vekk.hehe..håper det..hvis ikke kan jeg bare handle nye klær med en gang....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også antydning til mage og er bare 6uker. Den har blitt hardere og vokst litt på bare 2dager. Tatt bilder for å sammenligne. He he, litt utolmodig på magen og da. Er mitt andre svangerskap, og syns vel det er litt tidlig så jeg tipper på at det er bare luft. Sist var jeg 14uker da magen kom. Men jeg har gått til innkjøp allerede jeg;) Ubehagelig med trange bukser, og så skal gravidbuksene brukes om ikke så lenge allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke motstå fristelsen! Var inne å shoppet litt på H&M nettbutikk i går. Har kun søstra mi å arve fra, og hun er noen størrelser over meg i utgangspunktet. Gleder meg som en gal til å kunne bruke klærne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har en del fra forrige sv.skap, har en sønn på 18 mnd, så det føles ikke så lenge siden sist. Men jeg kommer garantert til å kjøpe noe nytt, det er deilig å føle seg litt fjong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt ei ny treningsbukse på h&m nettbutikken,men tenkte jeg skulle ut på butikkene og prøve. Har en del fra fottige,men det er også arvet og lånt bort en del ganger innimellom,kommer nokk til og bruke en del av det,men vil kjøpe noe nytt også,for denne gangen har jeg bestemt meg for og føle meg fesh og fin,ikke gå bare i store joggebukser og gensere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg syns også det er litt koslig å føle seg litt fin. Siste delen av forrige svangerskap var det stort sett i joggebukser og mannens collage gensere med bla han trailer firmalogo på. Husker dere de med knappene i siden av benene som gikk helt opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, surremor de var skikkelig popis de. Brukte de første svangerskap, men vil vel ikke ta den frem igjen tror jeg..... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, har nok noe gammelt liggende om det har overlevd alle flyttingene...

Men synes jeg husker fra forrige gang at jeg fikk et temmelig anstrengt forhold til de mamma klærne etterhvert. La på meg 30 kg og følte meg som en hval uansett hva jeg tok på. For ikke å snakke om at jeg måtte gå med de i 2 mnd etter fødsel fordi jeg fortsatt var så feit at ingenting annet passet :-) Så nå skal jeg bruke de vanlige favoritt klærne min så lenge jeg kan, hvem vet når/om jeg noen gang kan bruke de igjen... ;-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...