Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 Holder på å pakke fødebag, står at man skal ha klær til den nyfødte. Har hele tiden tenkt at jeg skal pakke med hjemreiseklær, men nå begynner jeg å lure...hva med klær de fire dagene vi er der? Hva skal jeg da ta med til henne? Får man noe på sykehuset, eller bør jeg ta med bodier og strømpebukser, evt. sparkebukser til henne?
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #3 Skrevet 7. mars 2007 De har klær til babyen på sykehuset. Jeg ble rådet til å ta med egne sokker, for de man brukte på sykehuset gled bare av... Ellers trenger du kun klær til hjemreisen.
Storebror07=Lillebror-juli11 Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 Ble rådet av en venninne som nettopp har født til å ta med bodyer til den lille! For på sykehuset her har de bare gamle skjorter som man knyter rundt den lille, også som strømpebukser! fatter ikke helt åssen det funker, men men.. Jeg kommer til å ta med et par bodyer hvertfall... litt stas at nurket ser påkledd ut når vi får barselbesøk hvertfall!!
ninsoer Skrevet 7. mars 2007 #5 Skrevet 7. mars 2007 varierer vel fra sykehus til sykehus hva de har der..
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #6 Skrevet 7. mars 2007 Jeg har tenkt til å ta med egne klær til babyen, syns det er mye finere enn de stygge sykehus klærne.... Så jeg skal pakke både sparkebukser og body'er
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 7. mars 2007 #7 Skrevet 7. mars 2007 jeg tror jeg har pakka for mye jeg=)))) tatt med masse bodyer, sokker, strømpebukse, sparkebukse, tøff bukse til hjemreise, nattpysj ( sort med dødningshoder!! hihi glis!! drit tøff=)...), bleier, våtservietter, kremer, neglsaks, lue, hjemreise dress, gulpeklut, pledd, helseteppe...tror det var noe mer, men husker ikke..jo ammeputer og bind!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå