Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 Bakte brød i kenwood-maskinen min for første gang i går. Men dere - den elteren skal den taes ut på ett eller annet tidspunkt? Den var jo bakt midt inne i brødet?? Måtte dele brødet i to for å få den ut. Syns spørsmålet er så dumt at jeg signerer med.....
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 Det blir et hull under brødet pga den eltekroken,ja. Kjempeirriterende,men sånn er det bare..
Herkules Skrevet 7. mars 2007 #3 Skrevet 7. mars 2007 på tv2 hjelper deg så tok de den ut ettter steking. Syns ikke det var dumt sp har ikke sånn maskin selv Hva syns du bør jeg kjøpe???
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 Men elteren havnet jo inni brødet - det er vel ikke meningen? Den skal vel i såfall falle av når en tar brødet ut av formen?
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #6 Skrevet 7. mars 2007 Vet at Kenwood har godt rykte på seg. Har bare prøvd den en gang, så vil ikke anbefale den ennå.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #7 Skrevet 7. mars 2007 Da har jeg vel gjort riktig i allefall da. Da var ikke spm så flaut allikevel. Tenkte jeg hadde gjort den teite greia her jeg:) Takk for svar og engasjement!
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #8 Skrevet 7. mars 2007 jeg anbefaler ikke brødmaskin om du har tenkt å bake grovt brød, pga brødet bestandig blir tungt/deigete. gidder ikke ha maskin for å lage litt grovt og loff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå