Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 ble et rotete spørsmål, men jeg håper dere skjønner hva jeg mener?! Min mor sammenligner meg hele tiden med seg selv og da hun bar frem barn. Hun sier f eks; du har sånn spiss mage som jeg hadde, og blitt litt bredere over baken, så det blir sikkert gutt ( hun har meg og en bror, og bar oss veldig forskjellig)....stemmer dette hos dere? kan jeg forvente å få en sønn ettersom jeg har samme type mage, som min mamma hadde da hun gikk med gutt?
er en haletudse :) Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 Jeg bærer barnet mitt kjempelangt nede, fikk beskjed av legen at det så ut som en mage som var i 9 mnd når jeg bare var 6 mnd på vei, selv om selve magen ikke er så stor. Min mor og jeg er svært lik av utseende og kroppsfasong men min mor hadde en helt annen type mage enn meg, på bilder er hun stor og som en rund ball min mage er som en liten avlang sekk! Men.... hun fikk meg og jeg skal også ha jente, men det er vel det eneste som er likt. Hun var kvalm hele svangerskapet, jeg har ikke vært noe dårlig. Hun la på seg mye, og jeg legger nesten ikke på meg i det hele tatt, bare babyen Jeg er i uke 34 nå. Kanskje det stemmer at man kan se etter "tegn" på hvilket kjønn det blir, er moro om det er riktig da! Men tror ikke du skal satse alt på det og kjøpe gutteklær osv. Lykke til
ninsoer Skrevet 7. mars 2007 #3 Skrevet 7. mars 2007 jeg har ikke sånn mage som mamma hadde.. og hun har født 2 jenter og en gutt.. vet ikke selv hva jeg får.. men hun sier at jeg har helt annen form på magen enn d hun har hatt.. om d ikke er at d har gått i glemme boka da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå