Gå til innhold

Når teminen endres...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått ny termin, den endelige er nå satt. Men føler ikke at det stemmer i forhold til menstrasjon o.l. Det er ca en uke tidligere enn den jeg hadde. Legen min sa at det er den jeg skal gå etter uansett. Nå har jeg endret datoen min på siden min her og da er jeg 19 uker i morra isteden for på mandag. Er jo greit for meg det:-) , men er det slik det gjøres, altså endrer man dato på siden her?

Utrulig dumt spm sikkert......Men bare spør...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Inne på din egen side fyller du inn når du har termin. Infoen som popper opp når du logger deg på (mm) justeres etter den termindatoen du har lagt inn. ... hvis det var det du mente ...

Skrevet

det vet jeg, men lurte på om andre her har endret eventuell ny terminsdato når man føler at det ikke stemmer med menstasjon og når barnet kan ha blitt unnfanget...

Vet det er rart å spørre om, men vil ikke tro at jeg er 19 uker hvis jeg er 18 uker..

Skrevet

hmm.. jeg trodde jeg var 22 uker nå, og ikke 21, men når ultralyden sier det så... :P

Skrevet

ah, sånn å forstå ... :-)

Jeg fikk termin fire dager senere på UL, så jeg måtte ta uke 18 nesten to ganger. Det var litt kjipt, men men ... eg. så synes jeg UL terminen stemmer bedre enn mensterminen, så for min del var det ikke noe problem å endre til UL termin her inne!

I og med at alle andre (lege, JM, sykehus osv.) kommer til å forholde seg til UL-terminen din er det kanskje like greit at du også gjør det ... ??

Nyt at du har kommet lenger enn du trodde du! Kroppene våre kan være litt lumske med tanke på når de slipper disse eggene! Det kan ha skjedd tidligere i syklusen enn vanlig!

Skrevet

Jeg fikk også endret min termin med 5 dager senere men gikk to uker tilbake i forhold til hvor langt jeg var, syntes det var litt rart da??????

Skrevet

Takk for alle svarene.. Bare glad for å få fremskyvet termin jeg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...