Gå til innhold

Hei! Jeg er ny her!


Surremor nov 02 og mars 08

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg fant ut at jeg er gravid for litt over en uke siden. Vi hadde egentlig tenkt å bare få et barn, men så ble det til at det ble et barn til:) He he.. Er 5+3 uker på vei idag og er novembermamma fra før og har en gutt fra før på 4år. Syns dette her er kjempe spennende og gleder oss masse :) Har termin den 4.11.07 og det er dagen før sønnen min sin bursdag. Håper allikevel at jeg ikke føder på bursdagen hans. Har lyst at de skal få hver sin dag å feire dagen sin på.

 

Gratulerer med spiren til dere alle her inne! Skal bli koslig å bli kjent med dere.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse til deg;)

da har du erfaring med og få barn i november... noen positiv erfaringer du vil dele med oss... selv har jeg en sønn fra før som er født i juni, det var fint og få barn på sommeren,men veldig varmt for oss degge;) og den første sommeren forsvant liksom i "tåka", med og finne ut av ting. men vi slapp alle klærene da, når vi skulle ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så mye :)

 

Det er koslig med november barn. Slapp å gå høygravid i den værste varmen, det var deilig. Og det var så koslig med barselbesøk hjemme i romjultiden før julestresset kommer :) Det var også godt å kunne regulere varmen selv uten at gutten min eller jeg var for varm. Han var en drømmebaby som var stille og rolig i babyperioden. Håper det blir sånn med neste mann og. He he.. Eneste som var litt kjedlig var at det måtte handles inn litt klær. Han vokste jo ganske fort og brukte ikke den ene vinterdressen mer enn 2uker.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo sant, de vokser jo så fort;)

uansett tid på året...vi er jo så heldige som får oppleve dette igjen, gleder meg så til det synes og krysser fingren for oss at alt går bra;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg gleder meg også kjempe mye til at magen synes og få oppleve dette igjen. Er så lenge siden forrige graviditet at jeg har glemt åssen det føles. Hi hi.. Har allerede kjøpt meg litt mammaklær på nett. Begynner tidlig ja. He he. Krysser fingrene jeg også for at vi får et kjempe fint svangerskap og at det går bra ;)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...