Gå til innhold

angrer litt jeg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

gleder meg veldig til å gifte meg med værdens beste mann. men jeg angrer litt på at vi ikke bare gjør det i "stillhet". gifte oss hos byfogden og be forlovere ut på middag etterpå. (kanskje foreldre og barna vår også). Det hadde vært kjempe koselig. Og ikke minst mye billigere.

Men men. nå er lokale til bryllupet bestillt og alle vet vi skal gifte oss 11 august,og alle forventer å få komme.Så vi får vel helle gjøre som alle andre vil. kan liksom ikke ombestemme oss nå heller.

måtte bare få det ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å joda det kan dere :)

En venninne av meg skulle gifte seg for noen år siden og de skulle ha et helt normalt stort bryllup med venner og familie. De bestemte seg i siste liten for ha et lite bryllup i stedet for, slik at de kunne bruke pengene de skulle brukt på bryllupet på en drømmereise til Irland. Og de ønsket seg i samme slengen kun penger slik at de på en måte "fikk" hele turen i gave .. Jeg personlig synes det var helt topp fordi DE fikk oppleve noe de virkelig hadde drømt om :)

Skrevet

Venninnen min giftet seg i fjor sommer. Foreldrene hans la seg opp i absolutt alt slik at de ikke følte de fikk feire bryllupet slik de ønsket, nemlig å gifte seg i stillhet på en sydhavsøy med forlovere kun. I stedet ble det "vanlig" bryllupsfest med 60 gjester, hvor foreldrene hans hadde diktert det meste. Som resultat har de nå bestemt seg for å fornye ekteskapsløftene - nettopp på en sydhavsøy med kun forlovere (meg bl.a.) og de vennene som måtte ønske det til stedet, slik at de denne gangen kan få føle at bryllupet er noe personlig mellom de to - ikke noe som andre skal bestemme over.

Skrevet

jeg angrer også litt på det store bryllupet...men da er vi to, og dette skal vi klare:)!

Skrevet

Jeg skal ha et LITE bryllup - helt garantert.

Har aldri likt oppmerksomhet, pompøse taler, bløtkake-kjoler etc.

For meg har det derfor vært helt uaktuelt å noensinne skulle ha et stort bryllup. Vi kommer til å gifte oss i en liten seremoni i utlandet, og ha en liten middag med de aller nærmeste hjemme i Norge.

Tror flere og flere vil velge en slik løsning i årene fremover.

Store, pompøse "bløtkake-brylluper" er UT!!

Skrevet

eh har jo ingenting med bløtkakekjoler å gjøre da

Skrevet

tør likevel å påstå at et sommerbryllup med 50 gjester ikke behøver å være bløtkakebryllup i det hele tatt. Ei var det pompøse taler, ei heller hadde jeg bløtkakekjole.

Det kan bli akkurat det du VIL det skal være!

Skrevet

Vi velger en mellomting, der vi skal ha vår nærmeste familie, (foreldre, besteforeldre, søsken og barn), og de nærmeste vennene. Da føler vi oss mye mer vel, og får en akkurat passe stor gjeng. Da blir vi ca 30 stk. Alternativet hadde vært 75.

Resten får komme til kaffe. Dette er vi veldig fornøyd med, blir mye billigere også. Ha de andre sier om saken, bryr vi oss ingenting om

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...