Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 Har kjøpt tøymykner, Neutral. Lurer nå på hva jeg skal med det. Har for det første etterhvert hørt at man uansett aldri skal bruke tøymyknere på håndkler generelt (enten håndklærne brukes til bebi el. voksne) Bruker man tøymykner til bebiens klær, evt, hvilke? Eller skal man ikke blande inn alskens ns klær og bare nøye seg med å vaske klærne med alm. maskinvaskepulver (Neutral)
Elias og Kristians mamma Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 hvorfor skal man ikke bruke tøymykner til håndklær? det er jo det som gjør at de blir litt myke og lukter godt. jeg bruker tøymykner til alt jeg vasker, også til babyen. det eneste jeg ikke bruker det til, er goretex-jakker og vinterdresser og regntøy, da mister de litt av funksjonen.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #3 Skrevet 7. mars 2007 Ang. tøymykner til håndkler, mente det var Fru Lyng(håndkleavd.) som sa at det var en utbredt misforståelse å bruke tøymykner på håndkler, fordi de da ikke tørket så godt(?), man ødela håndkledets stoffstruktur (Søren, husker ikke ordrett hva hun sa, men ble overrasket over utsagnet, jeg også, uansett)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå