Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 Hva kommer dette av?I det siste har bena og finga hovnet veldig opp, er i uke 24 trodde dette kom senere... Noen som vet hvorfor det hovner opp?
janne** Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 Jeg har det sånn at hendene mine og føttene hovner opp hvis jeg får i meg for mye salt og hvis jeg tar for tunge løft. Det har skjedd tre ganger nå at det hoper seg opp væske i kroppen over natten, men fotbad, trening i vann og minimalt med salt i kosten gjør at hevelsene går ned på et par døgn hos meg. Når du er med hele kroppen i vann så får kroppen og huden et press på alle kanter av vannet og det hjelper på sirkulasjonen. Etter en liten stund i vann så springer jeg på do i et sett og kroppen kvitter seg med overflødig væske via nyrene og blæra. Jeg ser det på vekta. Kan plutselig ha gått opp 1,5 kg på en dag, men det er bare vann og når jeg får kroppen i gang og får det ut så er vekten tilbake der den var dagen før.... Vet ikke om dette var noen hjelp, men så har jeg det... Hilsen
Brenda med 2 ute Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 Håll et øye med hvad du putter i deg, salt binder vann extremt mye. Og der er mye salt i matvarer spec. halvfabrikat , man tenker ikke på det. Prøv og mål det du har spist med vannmengde, så får du kutte det ut. Håper det hjelper=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå