Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 noen som ikke har fått mage enda...jeg har litt ekstra fra før da,kanskje derfor magen ikke synes...men på bim stod det at magen synes for de fleste no...syns ikke jeg har mage i det hele tatt jeg...noen fler??
Nanna1976 Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 Det er nokså individuelt hvor tidlig magen synes. Ikke bare kan det avhenge av hvor mye du har fra før men også hvordan barnet ligger. Jeg er selv nokså slank men hadde i grunnen ikke synlig mage før i uke 20. Riktignok kunne samoeren min og jeg se antydninger før det, men først forrige uke (uke 22) at folk begynte å bemerke det. Tror sikkert magen din kommer til å komme nokså plutselig som den gjorde for meg:)
janne** Skrevet 7. mars 2007 #3 Skrevet 7. mars 2007 hei du ;-) Jeg var sikkert 20 uker på vei før magen ble synlig og da snakker vi om at jeg og samboeren min så det, andre la ikke merke til det... Nå er jeg snart 26 uker og har en fin og rund mage. Nå kommer folk bort og klapper på den, de blir helt oppslukt. Det var litt rart i starten ) Magen kommer, helt sikkert! Vi er alle forskjellige vet du.... Hilsen
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 Jeg er i uke 17 jeg også og jeg har ikke fått noe mage enda. ser bare ut som jeg er blitt enda feitere enn jeg var før jeg ble gravid... hehe;) Men det kan jo ha noe med at jeg har spist en god del mer enn jeg har pleid å gjort. Du skal ikke bekymre deg for det;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå