Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 er det noen som vet hvor mange nøster garn du ca trenger til teppet? er usikker på om jeg skal lage det eller et annet.
bobby - nr 2 i juli Skrevet 7. mars 2007 #3 Skrevet 7. mars 2007 I oppskriften står det 9 nøster a 50 g. Pinne nr 4, legg opp 36 masker og strikk til ruten er kvadratisk, totalt 30 ruter. Jeg brukte pinne 4,5, og da ble det nok litt flere nøster. Synes det tok fryktelig lang til å strikke, og var temmelig kjedelig, men det ble veldig fint. Tror jeg hadde laget det litt mindre hvis jeg skulle gjort det om igjen.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 tovet du alle30 lappene samtidig eller sydde du sammen teppe først. tenkte å strikke en lapp hver kveld hvordan gjorde du festingen. tusen takk på forrhånd
bobby - nr 2 i juli Skrevet 7. mars 2007 #5 Skrevet 7. mars 2007 Sydde det sammen først og tovet etterpå. Tror det er best, lappene vil tove helt anderledes hver for seg enn sammen. Sydde lappene sammen med tråden som jeg strikket med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå