Gå til innhold

Hvor ofte bader/dusjer din 2-3 åring?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bader 3 ganger i uka nå på vintern

På sommern bader vi så og si hver kveld for da ser han ikke ut på kvelden.

De dagene vi ikke bader vasker vi bleieområdet med vann og litt såpe morgen og kveld. Vasker også føttene hans i tilegg til ansikt og hender selvfølgelig!

Skrevet

Som regel to ganger i uka nå på vinteren. Om sommeren som regel hver dag, da han er "inngrodd" fra topp til tå:-)

Skrevet

på vinteren bader/dusjer vi vesla 2 ganger i uka. vi prøve å ikke gjøre det oftere, da hun har atopisk eksem. om våren/sommeren gjør vi det etter behov. da er oftest huden hennes mye bedre pga. sol, varme og salt.

Skrevet

Gutten vår elsker å bade, han har dessuten ømfintlig hud, derfor gir vi ham et oljebad hver kveld. Hver gang vi kjører forbir fjorden sier han " bade, bade ! ", derimot er han ikke så fryktelig glad i fjordvannet, det er for kalt, synes han.

Skrevet

Som regel hver dag, selv om jeg synes det er litt for ofte. Vasker håret hver 2. el 3. dag. Hun er veldig varm av seg og svetter mye. Om sommeren er hun jo kjempeskitten etter en dag i sandkassa...

Skrevet

jenta vår er en tur i badekaret så godt som hver dag, iallefall i ukedagene når hun har vært i barnehagen! ho er en skikkelig barnehageunge som er skitten fra topp til tå etter en dag der=)

Skrevet

Dusjer som regel hver kveld, men bruker såpe kun 2-3 ganger i uken

Skrevet

Alt fra 2-4 ganger i uka. Hun hater det, så tar det når hun er ordentlig møkkete fra barnehagen. Ellers vasker vi henne godt hver dag.

Skrevet

Jenta mi bruker badekaret 2-3 ganger i uken, ellers så

har jeg henne i dusjen med meg sånn at hun får badet

annenhver dag.. Emma elsker det da =)

Skrevet

Han bader ca2-3 ganger i uka.+når han er ekstra skitten.

Skrevet

Stort sett hver dag, bader han ikke på kvelden vil han gjerne dusje med oss om morgnen, sitter på gulvet og koser seg med lekene sine mens både mannen min og jeg dusjer så det blir en lang morgendusj på han...

Han elsker å være i vann og har ikke tørr hud så da er det bare å la han bestemme dette selv

Skrevet

Guttungen bader omtrent hver dag. Og han sitter i balja lenge :) Noen ganger kan han sitte der og synge / leke i en time før jeg må dra han opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...