flypapir Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 Tulla mi er ikke så veldig glad i hverken brødmat,grøt eller melk, så jeg tenkte å prøve å gi henne litt frokostblanding! Men hvilken type bør jeg prøve med? Er vel mye sukker i mange av dem?? Takk for svar! Hun er forresten 13mnd!
MintCondition Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 Jeg hadde gitt sånne "rene" frokostblandinger jeg, 4-korn f.eks! De typene der er det ikke sukker i
Mamma til 2 prinser:) Skrevet 7. mars 2007 #3 Skrevet 7. mars 2007 Gutten min på 20 mnd nekter å spise brødmat lenger....Så jeg kjøpte inn frokostblandinger som :havre gryn og god dag(de får du med forskjellige smaker),kjøpte også riskaker som han kan ha pålegg på og det elsker han:)Det er forresten så vidt litt sukker i frokostblandingene,men det er så lite at jeg bryr meg ikke om det!
flypapir Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. mars 2007 Ja, tenkte litt på de... Men har problemer med at hun brekker seg veldig lett, og er litt redd for at de vil være litt for harde... Er jo noen typer som blir helt slappe i melk (cornflakes), men er det best å styre unna disse??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå