Gå til innhold

Forelsket i en annen

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg og samboeren min har vært ilag i 6 år.Men det har vært veldig turbulet i alle år.Har ei jente på snart 3 år og en på god vei.Han vil ikke ha sex med meg.Han tar nesten ikke i meg lenger.Sier at jeg må slutte å masse sånn når jeg vil prate om det.

Når jeg gikk på ungdommskolen så var jeg forelsket i en klasse kompis i 3 år.Nå i det siste har jeg fått kontakt med han igjen.Vært ilag med han nå i 2 dager.det skjenne så utrolig godt å være nær han.Kjener et sug i magen når jeg tenker på han.Han har sagt at han vil vente på meg og at han er glad i meg.Endelig liksom..etter alle disse årene.Holdt godt rundt meg i går.Det var så utrolig deilig.Skjente en god varme inni meg.

Hva skal jeg gjøre?Trenger et sårt svar fra menn her inne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vel jeg er ingen mann, men jeg vet godt hva du snakker om!!! hadde det akkurat som deg tidlig i mitt svangerskap. sambo syns jeg masa for mye om sex, og at jeg var på han hele tia. han ville helst være i fred. Var en fyr på jobben som jeg syns var utrooolig kjekk! vi flørta my, hang sammen i hver eneste pause, hver eneste lunsj! folk på jobben begynte å spre rykter om at vi hadde oss. Vi begynte til og med å møtes etter jobb. Jeg var hjemme hos han en kveld, skjedde ingenting annet enn at vi holdt rundt hverandre og flørta. Vi gikk tur sammen, begge hadde jo hund. Jeg ble mer og mer forelska, men hadde egentlig lyst til å fortelle sambo om dette. Men holdt kjeft. så begynte han fyrn på jobben å love at han skulle vente på meg, og at han skulle ta vare på meg osv..osv..han skulle dumpe dama for meg og et vakke måte på hvordan han varta meg opp=) Hadde aldri blitt så varta opp av min egen sambo. Men til slutt så satt jeg å kødda med sambo at jeg var forelska i en annen, brått så bare falt alt ut av meg. sambo ble helt knekt og gikk seg en lang tur. Først da innså jeg hvor glad jeg var i han. hvor mye vi faktisk hadde sammen. Han spurte meg om hvorfor jeg hadde falt for en annen og da fortalte jeg at jeg bare ville føle meg elska. Føle varme og nærhet fra en person som var glad i meg og som brydde seg om meg. etter den hendelsen har jeg og sambo fått et bedre sexliv, vi er nærmere hverandre og vi stoler faktisk mere på hverandre....

ikke vær utro!! ikke ødelegg det beste du kanskje har, bare på noen falske følelser! ta heller en fortrolig samtale med sambo!!!

Skrevet

Ikke så mange alternativer da. Enten så sier du at du ikke ønsker mer, fordi han ikke gir deg det du trenger av kjærlighet og nærhet. Eller du sier at dersom ting ikke endrer seg, så orker du ikke mer, og til sist: fortell at du har falt for en annen fordi han ikke gir deg noe.

Problemet er at om du begynner på de to første alternativene, så er fasren for at spørsmålet "Har du en annen?" kommer opp, og da er det ikke lett å snakke seg bort.

Dog...du kan jo fortsette som nå, men til slutt forsvinner elskeren, eller så forsvinner mannen.

Skrevet

jeg hadde foreslått rådgivning.han hadde kansje stilt seg imot det men da tror jeg ganske sikkert at jeg hadde gått ifra ham.ikke lett men det er verre å føle seg uelsket i et forhold.

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei! Jeg er heller ikke en mann, men tenkte jeg bare skulle minne deg på at de følelsene du har kanskje er helt reelle, men det er ikke noe å kimse av at hormonene kan spille et puss med deg... hørt om en del som har hatt lyst til å gå fra mannen, og bli småforelska i ferieflørter å sånn...

Høres ut som du kan gjøre en ganske grov bommert hvis du følger opp med han andre karen... Hvis han sier han vil vente på deg, er det jo ikke noe pes uansett... se om det blir bedre når barnet er født, kanskje skrive en dagbok på forholdet deres eller no, så de ser om det er så ille som det virker nå... har funka på meg iallefall, har en tendens til å bli revet med....

lykke til! ordner seg sikker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...