J_lykke Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 Er 12+0 idag. Har sagt det til nærmeste familie, men har så veldig lyst til å si det til venninene mine ikveld på jentekveld. De er alle gravide...
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 reis på jentekvelden men en koslig nyhet du.... ;o))
Gjest Skrevet 7. mars 2007 #3 Skrevet 7. mars 2007 siden du er 12+0 i dag er du over den største faren. og siden disse er gravide, forstår de nok at det fremdeles KAN skje noe. (ikke at det kommer til å skje:) ) Så bare fortell du er jo koselig å kunne innrømme at du er "med i gjengen" så du slipper å late som om duer outsider når de snakker om graviditet og sånn...
VinterSol+2 Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 åå, jeg fortalte det på 12ukersdagen til en del av mine venner, da vi hadde en form for sammenkomst/fest den dagen. Var så koselig! Tradisjonelt har man pleid å vente til denne dagen, og så fortelle det da, så rop det ut du!
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 7. mars 2007 #5 Skrevet 7. mars 2007 Det er jo somregel trygt, men alt kan skje....jeg er ikke redd lenger nå jeg, men er klar over det som i få tilfeller skjer...fortalte det på den dagen jeg også Få det uuuut:)
J_lykke Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. mars 2007 Jeg er jo sprekkferdig...Nå er vi 4 av 5 i jentegjengen som er gravide og skal ha dette året, så jeg har gledet meg en stund til å si det!! Mistet før jul, men nå var vi på ul i uke 8 og da så vi et lite hjerte som banket, så har en litt bedre følelse denne gangen. Er forstatt kvalm ( har vært veeeldig kvalm uten oppkast hele tiden siden uke 6 ) og det sprenger i brystene så symptomene er der jo foortsatt:-) har er venninne som fortalte det når hun var 12 uker, men måtte gi kontrabeskjed to dager etterpå, så har respekt for at mye kan skje... Takk for hyggelige svar!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå