Gå til innhold

Hosteog mye slim.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår hoster mye og har masse slim. Var hos legen på mandag han surklet ikke så mye da som nå. Men nå hører vi tydeligt slim som surkler. Men han er i fin form. Er det noen grunn til bekymring? Setter pris på alle svar og meninger. Vill tilføye at han er 9mnd nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi hadde det samme. fikk efedrin, men det hjalp ikke. Nå har han fått asma medisin... Gå til legen å få efedrin, det hjelper mange!!

Skrevet

Nesten samme her, eller han hoster ikke veldig mye men det kommer noen "kuler" innimellom, men han er slimete hele tiden. Du hører det surkler når han puster. Har lurt på om jeg bør ta han med til legen, men han er jo i fin form, sover godt og det virker ikke som det plager han. Så jeg har latt være (han er også 9 mnd).

Hva sa legen når du var der på mandag da??

Skrevet

Hei.. skal ikke si at dette kan være RS virus... men jenta vår på da 3 uker hadde det sann.. og fikk påvist rs.... det var veldig dramatisk siden hun var så liten.. da de er eldre greier de denne virusen fint... da vil det kun virke som er forkjølse... men vi fikk noen tips for hva vi kunne gjøre etter vi ble utskrevet fra sykehuset.... legge bebyen på knærne dine på magen.. å masere og "dunke" lett på ryggen.. fremkalle hostingen å få slimet ut!.. om det ikke kommer ut legger det seg i magen og bebyen kan bli kvalm og lite matlyst og siden kommer det ut i bleia :) ikke farlig... hoster bebyen din fint selv?.. og jeg vil si.. er du usikker.. kontakt legen din.. da får du de beste svarene :) lykke til da og god bedring til minsten :)

Skrevet

Du kan hjelpe ham med å løsne slimet så han får hostet det lettere opp. Dunk ham forsiktig på ryggen der som lungene ligger. Ikke slå rett på ryggen hans, men legg flathanda di mellom. Det hjelper faktisk! Ellers får man mer slim av f.eks. melk....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...