Lone35 =0) Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 Hei jenter! I dg har legen sagt at jeg får lov å reise hjem på et par dagers permisjon fra sykehuset!
Gjest Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 Jippi jippi jippi jippiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ¨Så bra!!!!! Kos deg masse hjemme..
oktoberjentene;) Skrevet 7. mars 2007 #3 Skrevet 7. mars 2007 Så deilig da ;o) kos deg masse med mann og barn.....
lite jentenurk Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 Så¨bra Lone! Godt å komme hjem litt, til mann og barn. kan tenke meg at du er savnet. Jeg har ligget rett ut med en kraftig forkjølelse så jeg har ikke hvert så aktiv her inne de siste dagene, men regner med at det går bra siden du får reise litt hjem. jeg ble nok smittet av pesten da de småguttene mine var syke i helgen. Og i dag skal elsdte man skrives inn på skolen. snufs tiden flyr og jeg blir så rørt av sånne ting nå. Ha ha så fjollete jeg er. Kos deg hjemme Lone. Stooor klem
boble <3 Skrevet 7. mars 2007 #5 Skrevet 7. mars 2007 åhhhhh! Så flott, håper du får koset deg skikkelig hjemme. Dette var fortjent:o) GOD klem
babylove :) Skrevet 7. mars 2007 #6 Skrevet 7. mars 2007 æ må bare spørre...unnskyld.men æ har ikke vært her inne på rundt to uker.ka har skjed sia du e på sykehuset ? håpe at alt står bra t nu.stor klem
Alba44 Skrevet 7. mars 2007 #7 Skrevet 7. mars 2007 Så deilig det må være, Lone!! Kos deg masse med mann og barn ))
Lone35 =0) Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. mars 2007 Ledetråden min ble litt kort jenter, he he. Det kom busende glade barn på rommet mitt på sykehuset, så jeg bare trykket "send" i forfjamselsen. =0) Nå sitter jeg hjemme med strikketøyet. Skal tilbake til sykehuset fredag ettermiddag. Deilig å høre lyden av ungene igjen, klemme dem og ha dem rundt meg. Vi bimmes! klemmer fra Lone
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå