trebarnsmammaen Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 Hei! Før var det vel sånn at de så etter en liten snurrebass; fant jordmor den, var det en gutt. Fant hun ikke, var det jente. Litt usikkert, altså. Da vi var på UL (uke 20) , sa hun at hun så kjønnsleppene til den lille tulla, hun pekte på noen små, parallelle striper... Jeg spurte etterpå hvor sikker hun kunne være på kjønnet, da sa hun ganske tydelig at det var et veldig sterkt odds. Altså; poenget mitt: nå ser de ikke bare enten tilstedeværelse eller fravær av snurrebass, de har også mulighet til å se kjønnsorganene til en liten jente. Derfor er det sikrere. Men når det er sagt: det hender jo at de tar feil også...
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #3 Skrevet 7. mars 2007 hm, vi så jo bare på siden når vi var på UL, og så bare en liten kul der nede, som stakk litt ut ved rompa.Var vell kanskje ikke noe alikevell. Vi blei egentlig enige om å ikke vite kjønnet, men jeg er så fryktelig nysgjerrig:)
trebarnsmammaen Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 ...da spurte du sikkert ikke vedkommende som tok undersøkelsen om kjønnet heller? Det gjorde vi, ellers hadde vi aldri klart å tolke noe ut av det vi så, tror jeg... Skjønner at du er spent, det var derfor vi ikke klarte å vente :-)
*RutIetutt* Skrevet 8. mars 2007 #5 Skrevet 8. mars 2007 Vi spurte jm om kjønnet, men hadde fint klart å sett det uten at hun viste oss! Var helt tydelig to kjønnslepper der - vi så de fre flere vinkler og ene gangen nedenifra mens hun skrevet med bena:o) Så to hvite striper ved siden av hverandre - ikke så vanskelig å se hva det var egentlig. Og som jm også sa, "her er det kjemisk fritt for alt som har med gutt å gjøre";o) Da vi var på ul med gutten vår var det også tydelig hva vi så - en pung og en tissefant - så helt annerledes ut denne gangen ja;o)
Solskinnsjenta Skrevet 8. mars 2007 #6 Skrevet 8. mars 2007 Vi så begge deler, siden vi venter tvillinger. Først viste jm gutten, der vi så pungen og en liten snopp. Jenta fikk vi se nedenfra, så tydelig kjønnsleppene og en litt oppsvulmet klitoris mellom. Var veldig forskjellig fra gutten, så det var tydelig at det var en liten frøken.
Gjest Skrevet 8. mars 2007 #7 Skrevet 8. mars 2007 Her er et eksempel på gutt ;-) http://www.barnimagen.com/content/view/thumbnail/450997
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 8. mars 2007 #8 Skrevet 8. mars 2007 hehe...så det skikkelig tydelig der ja :-)
*RutIetutt* Skrevet 9. mars 2007 #9 Skrevet 9. mars 2007 Kjempebra bilde:o) Vittig:o) Tydelig en liten gutt ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå