Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 Vi har ikke tenkt på transporten ennå så jeg håper noe kan tipse om noe greit
*enfalmawen* Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 Hestemannen.no Vogn og hest, det er jo veldig fint da. Ligger rett ved spicheren treningssenter.
Klikk Skrevet 7. mars 2007 #3 Skrevet 7. mars 2007 Vi hadde en helt svart enkel Mercedes fra Taxi Sør. Hvis dere vil ha det enkelt likosm. De har egne bryllupsbiler og sjåføren har på seg dress og sånn, så det er skikkelig opplegg
Vannmann35 Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 Taxi Sør høres ut som en god ide - takk for tipset! Kan du huske om det var reklame på bilen (Taxi Sør) eller ikke?
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #5 Skrevet 8. mars 2007 Flere tips noen ?? HI som IKKE er vannmann30
Klikk Skrevet 8. mars 2007 #6 Skrevet 8. mars 2007 Det er et lite fedrelansmerke på det lille vinduet bak. Men ellers ikke noe mer mener jeg å huske
Vannmann35 Skrevet 8. mars 2007 #7 Skrevet 8. mars 2007 HI som IKKE er vannmann30... Visste ikke at jeg ga deg tips jeg, bare en kommentar til en av de andre brukerne.... Ble litt fornærmet nå frøken anonym:-( Driver å leter etter transport i Kr-sand selv, og har bl.a. funnet veteranbil man kan låne - men da lar jeg vær å tipse deg om den som jeg nå hadde tenkt.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #8 Skrevet 9. mars 2007 Vannmann 30. Var ikke meningen å fornerme deg , men var litt redd for å ikke få inn fler tips . Beklager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå