Gå til innhold

Friske og raske?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her inne som har det bra fortsatt og jobber 100% uten att det er ett problem?

Come on jeg vill se om det er noen som har det bra i det hele tatt her=)

Selv er jeg i 19+0 i dag og jobber 100% på en restaurant og trives som bare den=) Har ikke hatt noen større plager og jeg synes att jeg takler det fint. Det er jo ikke rart at man er trøtt etter jobb, er ikke alle som jobber 100% det? Har merket at under svangerskapet har det vært ett fryktelig "mas" om sykemelding, og jeg vill ikke. Jeg har det jo bra, og regner med att jeg skall klare og jobbe 100% ut mai og et bra stykke in i juni i hvertfall. Jeg skjønner jo det at det kan bli tungt på slutten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg!

er i uke 25 og jobber 100% i kontorjobben min samt har timer som treningsinstruktør 1 time i uken. trener som før (bittttelitt mindre kanskje) og formen er veldig bra!!! (har litt halsbrann, tett nese, og littebitt vondt i halebenet akkurat de sekundene jeg reiser meg fra kontorstolen, men herlighet!! litt skal man da ha:-))

Skrevet

JEPP!!!

er i uke 27 og er fin og rask!

har ett år med ulønnet permisjon og er hjemme med snuppa på 15mnd, men jobber en 80.timer ektra på heimen, dagmamma x2 i uka og vasker litt hytter...

blir jo så klart forter sliten og trett, men ikke noe mer enn det heldigvis! ;o)

godt at en er frisk og rask...

Skrevet

Finfin form, akkurat som sist. Da jobbet jeg 100% til det var 3 uker igjen til permisjon, fikk da 35% sykmelding pga belastningen kvelder og helger da var, med ansvarsvakter og mye vikarer. Nå jobber jeg ikke fullt, men det har jeg ikke gjort siden jeg begynte i jobb igjen etter permisjonen. Kjenner det strekker og har seg i magen i blant, og kan av og til ha litt vondt i ryggen etter lange netter på vonde stoler. Men det går seg til, og synes jeg har det veldig bra. Har ikke vært noe kvalm å snakke om, litt trettere enn vanlig men bare bagateller, ingenting å skrive hjem om:) Håper det fortsetter slik:)

Skrevet

Jeg skulle ønske jeg kunne gå i jobb, men det er dessverre umulig., jeg har en veldig fysisk tung jobb med høyt stressnivå og tidspress, og i tillegg veldig dårlig arbeidsmiljøpå jobben. Pga både fysiske farer og det å ha blitt "hakkekylling", trives jeg absolutt ikke i jobben. Det går dessverre ikke an å jobbe på et lager (hele jobben består i å løfte kasser 10-25 kg og gå på betonggolv) med bekkenløsning:( regner med å være sykemeldt så godt som hele svangerskapet. noe jeg IKKE ser frem til, men jeg vil heller ta vare på meg og bebisen min :)

Skrevet

Jepp! Jeg har det helt supert. Jobber som vanlig og trener som vanlig og ingen plager. Veldig deilig å være gravid, er det ikke?:-)

Skrevet

Jepp! Frisk og rask! Passe forkjøla nå da, men det må jeg regne med siden alle rundt meg er det. Jobber 100% og håper å fortsette med det :) Skal på yltralyd nå om en halvtime så da får jeg vite hvor langt jeg er kommet også!! *glede seg*!!!! Vet jeg er i uke 16-18 sånn ca da :)

Skrevet

Jeg er frisk men ikke rask:)

Er nå sykemeldt 50% pga ryggen min, som jeg har en gammelskade i ......går gjevnlig til fysioterapi...

Jeg føler meg i topp form, bortsett fra ryggsmertene da...men det skal jeg overleve, men legen min sa at jeg ville bli invalid, viss jeg ikke tok det med ro framover....ps:jeg jobber i barnehage....

Skrevet

Jeg er i uke 24 og jobber 100%, men må nok kaste inn håndkleet snart!

Er frisk og rask, men har masse kynnere, og neste mnd begynner sesongen men jeg får ikke lov til å stresse.... Så må vel bite i det sure eplet, selv om jeg har som mål å klare meg ut april i hvertfall :)

Skrevet

Så flott og høre at det er så mange som har det bra der ute=)

Fortsett, jeg blir veldig glad av dette!

Skrevet

Frisk og rask.. Eller, ikke så rask, men frisk i allefall :-)

Er i uke 24 nå og går på skole, noe jeg skal fortsette med til den dagen gullet vil ut :D

Skrevet

Jepp! Er 21+6 og i strålende form.

Var ekstremt rundt uke 8-17, men det har begynt å gi seg nå!

Heldigvis har jeg ikke noen tung jobb, og har mulighet til å ta meg et kvarter dersom jeg blir sliten.

Jeg kommer nok til (dersom alt fortsetter i samme tralten) å gå på jobb for fullt frem til 3 uker før termin. Jeg er heldig og trives veldig godt på jobb, så det gjør det lettere tror jeg! Krysser fingrene for at den gode formen skal vedvare!

Skrevet

hehe ... det jeg mente å si i innlegget over var jo at jeg var ekstremt trøtt en periode ... men ordet trøtt snek seg visst ut av setningen min!

Skrevet

Jepp, jeg har vært kjempeheldig og er fortsatt frisk og rask.

Jobber fullt på min vanlige jobb + som instruktør 2 ganger i uken. Håper at formen fortsetter:)

Skrevet

er i uke 28, by the way.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...