Miss L å di Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 Er så mange som sier de kan kjenne livmora når de ligger på ryggen... Jeg ligger her å knepper å trykker, men det er helt bløtt... Når er det meningen man skal kjenne den?
julaugmamma Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 Jeg vet ikke når det er vanlig, men JM kjente livmora mi godt i går.. Den slutter like under navlen. Tror jeg kjener den selv også, men jeg er ikke helt sikker. Var 14+5 i går...
Miss L å di Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2007 okey.. har et par uker på meg da :-)
Gjest Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 Rundt uke 12 kommer livmora opp over skambenet. Dersom du stryker fingrene nokså hardt fra skambenet og opp mot magen, så kjenner du at det blir litt mykere og skråer innover på et vis der livmoren slutter. Siden du er 12+1 kan det være litt tidlig å kjenne noe. Jeg er nå 21+6, og min har nettopp vokst seg over navlen! Rundt uke 15 kjente jeg den ganske godt, midt mellom navlen og skambenet. Den vokser seg oppover sakte men sikkert! Du finner den nok snart! Ellers så får du be JM eller legen din vise deg hvor kanten går!
julaugmamma Skrevet 7. mars 2007 #5 Skrevet 7. mars 2007 Livmora var da i øvre kant av det grønne normalfeltet...
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 7. mars 2007 #6 Skrevet 7. mars 2007 jeg kjente det for kanskje litt under en uke siden. Kjenner ikke at den er så markert, men jeg kjenner at det er litt hardt der hvor blæra alltid har vært. er 14 uker i dag
Miss L å di Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. mars 2007 Får begynne å kjenne etter på morgenene fremover da:-) Plutselig så er den der.. hehe... Har visst mye spennende å se frem til forstår jeg.
conney skal ha nr 2:) Skrevet 7. mars 2007 #8 Skrevet 7. mars 2007 det er vell litt forskjellig hvordan vi bærer vårt barn, men jeg kune kjenne livmoren min for 1,5 uker siden, nå kjenner jeg den kjæmpe godt, den ligger rett under navelen min..jeg er 14+6 i dag.....
beatek-t Skrevet 7. mars 2007 #9 Skrevet 7. mars 2007 Jeg er i inn i uke 16, og var til JM i går, og hun kjente livmora like over navlen. Jeg bærer barna mine mye "utenpå" meg fordi jeg er ganske kort (161cm), så det er ikke så mye plass å vokse på inn kan man si:) Klæm:)
Kufiolilla Skrevet 7. mars 2007 #10 Skrevet 7. mars 2007 Jeg TRODDE jeg kjente den, men da jeg var på kontroll i slutten av uke 11 så sa legen noe om at den lå bakover, og hun har skrevet at den tilsvarer uke NULL på heslekortet... Så jeg vet sannelig ikke jeg (
❤lille stjerne❤ Skrevet 7. mars 2007 #11 Skrevet 7. mars 2007 Cirka uke 12-13 begynner det visst oftest å bli mulig å kjenne den, men hos noen ligger livmoren dypere og da kan det gå enda noen uker før den kjennes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå