hadabeautifulbabyboy;) Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 ..."knappehullsblomst" eller hva det heter? slik en liten blomst på brystet ala brudgom og forlover?
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 ja begge forloveren skal ha slik ( min forlover som er gutt) skal ha lik som samboeren sin... men dropper å ha på sønnen våres...tror ikke blomsten overlever så lenge da
Mamma`n til Noah Skrevet 7. mars 2007 #3 Skrevet 7. mars 2007 Nei, bare samboer sin forlover som skal ha her!
hadabeautifulbabyboy;) Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. mars 2007 Forloveren min er en dame... kan hun oxo ha?
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #5 Skrevet 7. mars 2007 Både brudgommen og hans forlover og ikke minst brudesvennen vår skal ha det
C <3 M <3 E <3 Skrevet 7. mars 2007 #6 Skrevet 7. mars 2007 Jeg fikk laget et armbånd med en blomst på til min forlover, samme blomsten som var i knappehullsblomsten. Ellers hadde brudgom, hans forlover, begge våres fedre og sønnen min knappehullsblomster. Men min sønns gikk heden ganske fort, men det ble nå fint på brudebildene:)
Lykke(lig) Skrevet 12. mars 2007 #7 Skrevet 12. mars 2007 da jeg var forlover hadde jeg en blomst i håret lik som en av blomstene bruden hadde i buketten. Det ble veldig fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå