Gjest leelu23 - fikk Tobias 2/12-06 Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 Nå har jeg ikke husket pilla siden søndag. Ser at mandag, tirsdag og onsdagspilla ligger her. ER DET MULIG? Skal kaste i meg tirsdag og onsdagspilla. Har ikke hatt sex.. eller hadde på fredag, men husket jo pillene fredag, lørdag og søndag. Så fort ukedagene og stresset begynner så glemmer jeg.. Må få meg alarm på mobilen- for dette ender garantert i graviditet om jeg ikke skjerper meg...!!!
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 Hehe, du e kje aleina;) Mn trur kje d e vits å hiva i sg alle pillene idag for d åm.. du tar dn for idag, åsså vente du ett par uger før du har sex ijn;) Elle brug kondom / håp av i svingen;p Mn legg pillene ilag me sminken...d jallp mg;)
Gjest leelu23 - fikk Tobias 2/12-06 Skrevet 7. mars 2007 #3 Skrevet 7. mars 2007 Ja det ska jeg love deg!! Ikke no ubeskyttet sex her på hvertfall 14 dager!! Irriterende at min dustete glemming fører til kondombruk.. æsj..
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 Hehe, ai nåo...mnmn, ammetågå Sei at han åg e ansvarlige for at du sga huska di=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå