Gjest Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 Nå kom kvalmen, helt plutselig og helt anderledes enn det var tidligere. var litt kvalm i de føste ca 10 uker men da ikke så veldig, bare sånn ubehagelig halvkvalm. men så, nå nettopp kom kvalmen helt plutselig Håper bare ikke jeg får spysyken da, har hatt litt løs mage i dag... uffameg... jaja, går vel over det også
@nne p@ l@nne Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 Kan være spysyken ja. Håper ikke det for din skyld. Jeg ble forresten også i ganske dårlig for i uke 14 igjen. Men her er det svimmelhet og en hodepinne som går av og på som den passer seg.
Nanna1976 Skrevet 7. mars 2007 #3 Skrevet 7. mars 2007 Huff, høres litt ut som omgangssyken ja. Går mye av det om dagen, hadde det selv for 14 dager siden. Men det går heldigvis over da, bedre enn å være kvalm helt frem til fødselen. Pass på å få i deg så mye væske som mulig og ta tiden til hjelp:) God bedring.
Gjest Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 Takktakk har sovet veldig dårlig inatt da,så kan jo væe det som gjør det. etter at jeg ble gravid blir jeg fort kvalm hvisjeg får for lite søvn. *prøver å fornekte at det er spysyken...* Men kjenner det liksom i hele kroppen da... Slapp og surrete, svimmel og sånn... hm. vil IKKE bli syk! jaja, er jo sykemeldt så slipper ihvertfall stresse med å ordne det med jobb, men absolutt ikke gøy med spysyke. men sant, bedre enn å gå dårlig hele svangerskapet! det skal jeg være enig i! hehe. får gå innog lese litt og prøve å få meg litt søvn. se om det går over...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå