Gå til innhold

desperat etter gode råd ang søskenvogn....!!!hjelp!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir snart tullete av å lure frem og tilbake på dette!har en sønn som blir 3 i mai og lillebror kommer i april..ville dere valgt søskenvogn,da han fremdeles bruker vogn til og fra barnehage,på tur osv?eller bør han lære seg å gå selv?syns det er litt bortkastet å kjøpe en vogn ti fler tusen som kansje bare blir brukt et halvt års tid eller et år!men,litt upraktisk med to vogner og...hm...setter stooor pris på tilbakemelding!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å kjøpe ståbrett til å sette på vogna, så kan han stå det hvis han ikke orker å gå. Jeg hadde nok ikke kastet bort penger på søskenvogn hvis jeg hadde en på 3 når neste kom.

Skrevet

tror ikke jeg hadde kjøpt søskenvogn når eldste er så stor...

titt inn på Biteringen.no..

der har de en slags sykkel som de kan sitte på å "sykle" etter vogna! :o)

eller ett ståbrett!? ;o)

lykke til... ;o)

Skrevet

Mellomste her sitter fremdeles i vogn om vi skal gå langt...så vi har fremdeles en søskenvogn. Brio twinette. ELsker den!! Vi deler den med ei venninne trenger hu den tar hu den trenger vi den tar vi den. Denne har vi delt siden 2002 og har enda ikke hatt behov samme dag!!!

Så se deg rundt å se om det er noen du kan dele søskenvogn med. Mindre å betale for den og ettersom eldste er så stor kommer du jo uansett ikke til å bruke den hver dag.

Skrevet

jeg skal kjøpe baby travel og den er bare helt super

Skrevet

Går jo an å kjøpe en Carena, den koster ikke mer enn 15oo ny og så er det ganske lett å selge den brukt.

Skrevet

Carena søsken vogn har gått ut av produksjon, kommer en ny variant i slutten av april, men den vil gå ganske mye opp i pris.

Skrevet

Jeg har også spurt etter Carene 3w tvilling.Fikk beskjed om at den skulle komme i beg. av april og at prisen ville ligge omtrent på det samme.Kan jeg spørre hvor du fikk den beskjeden?

Skrevet

Hvis det ikke er langt å gå til barnehage,og han er der hver dag ville jeg kjøpt bare søskenbrett.

Etter eldstemann på snart 3 år begynte i park hver dag,brukte vi aldri søskenvogna lengre...nå legger jeg bare brettet i kurven under vogna,og setter den på når vi kommer frem.Hna står så fint på den hjem igjen;-)

Skrevet

Vi har valgt GT-safari sin tvillingvogn.

Har en 3-åring,+ en baby til sommeren.

Skal på ferie i forskjellige parker,og det sier seg selv at 3-åringen ikke klarer å gå innpå parkene i 8 timer liksom. Individuelt hva man syns er nødvendig,skuldrenne til pappa kan å brukes. ;)

Skrevet

tusen takk for gode råd!!!har også vurdert GT,n!men har nå bestemt oss for å gå for bagen til speedi Quinny(har understell)og en lettere trille til storebror..blir det krise kjøper vi en carena søskenvogn til når vi skal på lengre turer!uansett er det et rimeligere alternativ,pluss at jeg syns det er ok med en robust bag til lillebror!!

lykke til alle sammen!

Skrevet

Til du som lurte på hvor jeg hadde fått beskjeden angående carena... det var på baby shop på lørenskog... damen i butikken ringte produsenten mens jeg var der... det blir få forandringer , men en pris på ca 7oo mere

Skrevet

Jeg har en sånn sykkel til eldstemann, digger den, jeg setter den på tvillingvognen, så da er mor med 3 barn på tur...

Har sett den buggypod'en ser genial ut, men min sønn vil ikke sitte i sete...

Hvis man kjøper den kan man jo også selge den enkelt når man er ferdig med den på FINN... mange som har lyst på en slik en vet jeg...

Synes søskenvogn i tillegg til singel er unødvendig....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...