Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min datter sto på badet en morgen. Hun er 4 år og satt bak meg på gulvet og kledde på seg. Plutselig reiser hun seg opp og stirrer på rumpa mi. "mamma, du har jo alt for liten truse. Jeg ser at rompa di tyter ut nederst. Du må kjøpe en større på butikken. For du har vokst, vettu. Rompa di har blitt STOOOR" Med pekende finger og dyp stemme på ordet "stoor" , følte kanskje ikke mor seg mest vel... Vurderer å gå på badet alene fra nå av. He, he.... Og bare for å ha sagt det da...jeg brukte hipster...

men det er vel små barn og fulle folk man får sannheta fra..... ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha den fikk meg til aa le..Minna meg om en jeg kjenner som fortatlte en lignende historie.

Hun hadde bada, og dattera var paa badet (4-5 aar eller noe). Mens hun var naken boyde hun seg over badekaret for aa skylle av badeskum, da dattera plutselig sier "mamma, du har tyggis i rompa!!" Hehe hun ble flau da ja..Og at hun faktisk fortalte det til andre da..hehehe

• 5 måneder senere...
Skrevet

Ler så jeg detter ned av stolen!!!! hahahahaha.... Unger sier rett fra levra ja. men kan jo trøste deg litt med det at stor for dem ikke alltid er noe særlig stort! :)

• 1 måned senere...
  • 5 måneder senere...
Skrevet

Ler så jeg omtrent griner her! Er så artig med de små! Har selv gutt på snart 4 år, utrooolig å høre alt de kan komme på å si !

Skrevet

hehe. ja de er så ærlige atte :)

venninna min sin jente på 2år har oppfattet av vi går å lukter på bleien hennes, så når hun stod på badet med mammaen sin bøyde hun seg mot morens rumpe og luker og sier æææsj og vifter med hånden forran nesen.

Skrevet

eeehehehehehehehehheheeheeeeeheheehe arti!!

• 11 måneder senere...
Skrevet

Vet du, den var bare helt hærlig altså!! Jeg holder på å flire meg fordervet her!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...