Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 er at lillegutt ikke vil sovne før tolv-ett-tiden om natten. Han er fem uker. Noe vi kan gjøre for at han skal klare å sovne før...og ikke minst...i egen seng. Vi ser han er trøtt, men han har aldri klart å sove for seg selv, dvs. om dagen sover han enten i fanget vårt eller når vi triller tur, om natten sover han inntil meg og puppen. Hilsen desperat 2. gangs-mor. Første mann var helt annerledes...
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 Ta det med ro det ordner seg av seg sjøl etterhvert! Bebisene har den samme rytmen som dem hadde inni magen ganske lenge etter at dem kommer ut.De må få lov til å venne seg til denne verden gradvis.Jeg hadde det også sånn men slappet helt av og innstilte meg på å følge babyens rytme til og begynne med.Nå er han 4,5 mnd og det HAR ordnet seg!
Gjest Skrevet 7. mars 2007 #3 Skrevet 7. mars 2007 Har ikke noen gode råd men sånn var dattera vår da hun var like gammel også, så plutselig gikk det over da hun ble litt eldre. Jeg har kun henne da, så vi snudde bare døgnet litt slik at vi var lenge oppe på kvelden og sov lenge på morgenen;-) Tror det bare er en periode nå.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 Jeg brukte vogna inne en periode, det hjalp for vår del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå