Gå til innhold

Skjult agenda ;=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Under dekke av å skulle handle stæsj til laging av innbydelser...putter jeg straks barn og venninner i bilen og durer avgårde til harryland!!!

I følge planen jeg har fremsatt for min intetanende venninnne, så skal Panduro robbes for utstyr...... Men...... hva skal jeg egentlig tror dere???? Jo... jeg skal kjøpe yoghurt....i bøtter og spann!!! Jeg har falt aldeles på trynet for verdens beste yoghurt med masse sjokoladeflak oppi!!! Og den er ikke å få tak i her i nabolaget.... Liten stubb å dra kanskje, men det er verdt det!!! haha...

Ha en flott dag til alle dere som er litt mindre gale enn meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Go girl!!! Hva gjør man ikke for litt nytelse...?

Kjøp youghurt i bøtter og spann, fordi du fortjener det.............

Skrevet

Youghurt med sjokoladeflak..........

Drømme, drømme...., det høres bare helt nyyyydelig ut!:-)

Kjøp noen liter til meg også, jeg er helt sikker på at jeg liker det!:-)

Skrevet

God tur til Sveariket!! Den yoghurten høres skikkelig nam nam ut!!

Har du hørt på CDene forresten? Hvis du likte dem, kan du skrive det her. Hvis ikke, kan du sende meg en PM eller en SMS. He he he he...

Skrevet

Vel, Karomamma du vet ris skal man jo helst ha i enerom, men skryt og ros kan kringkastes så jeg skjønner...

Har du lagt ut noen prøvesnutter på siden til bandet ditt?

Skrevet

Har harrylandet gått helt tomt for yoghurt etter at du raidet butikkene???

Håper hun venninnen din ikke fikk rede på dagsordenen før det var for sent til å snu :o)

Skrevet

Ikke bare ble det påfyll med yoghurt... det ble jammen meg 2 poser med Panduro-saker og tom lommebok også....hehe..

Skrevet

Hehe - hadde jeg visst at du skulle over grensa, skulle du jammen fått kjøpe blåbærbomber for meg! c",)

(Syns forresten ikke det er det minste merkelig, den agendaen du hadde der - kjenner godt til denslags, jeg...........)

DIIIIGRE, runde blårøde dødsgode sukkertøy som man blir kjempesår i ganen av å sutte på..... c",)

Barnslig, jeg.....?

Skrevet

Trollmora: det ligger ikke lydfiler ute på nett. Kanskje det finnes noen gamle låter fra 1995 eller lignende, men det var før min tid...

Snulder fikk noen knakande gode liveopptak som ikke er mikset og fikset på i etterkant :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...