firemerkersmør Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 Er jo ikke bare å si sitt her, se der og smil... Noen tips for å få til bilde som er godtatt?
Babykilo Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 Gå til fotobutikk. Vi la han på et stort hvitt ark på gulvet, og lynraskt knipsa fotografen. Det gikk flott! Koster ca 100 kr.
freebird Skrevet 7. mars 2007 #3 Skrevet 7. mars 2007 Vi gikk også til en fotobutikk og tok passbilder på bakrommet. De fikk et tilfredsstillende bilde på andre forsøk, vel verdt pengene. En i familien tok med datteren i fotoautomat med en hvit plate mellom seg og barnet og måtte gjennom to runder før de fikk et ok bilde. Det endte med å koste like mye som i butikken og ble MYE mer mas!
Gjest Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 jeg har også vært hos fotograf...da var han 3-4 uker da...men i fryktelig skrike humør...vi fikk tilslutt et bilde som ble godkjent:) anbefaler fotograf i stedet for å styre å stelle med det selv:)
Møøø Skrevet 7. mars 2007 #5 Skrevet 7. mars 2007 Tok bildet hjemme jeg, la henne på et hvitt teppe og knipsa ivei. Og så printa jeg bildet ut fra data'n ) Billig og greit!!
Grigri m/3 gutter Skrevet 7. mars 2007 #6 Skrevet 7. mars 2007 Fotobutikk. Det er ikke dyrt og jeg er tryggere på at det blir godkjent. Fort gjort så lenge ungen ikke skriker eller steinsover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå