Gå til innhold

Billige "lange" mammatopper?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke mammatopper da, men på Bik Bok har de lange topper til 79 kroner elle rnoe, jeg har mange sånne og elsker de :)

Skrevet

Hmm..kanskje jeg må shoppe?:)

Skrevet

De er som singleter, stramme også går de over rumpa :)

Skrevet

H&M har gode lange mammatopper. Jeg har kjøpt flere og bruker dem hver dag.

Skrevet

Kappahl har Lange bomullstopper m kort og lang arm. 2 for 179 kr. Det er billig, og de er gode.

Skrevet

Mama-licious har verdens beste singleter til 99,- pr.stk - lange og sitter veldig godt!

Jeg har akkurat kjøpt meg flere forskjellige topper med lang og 3/4-erm fra mama-licious til rundt 150,- pr.stk. Erfaringen er at de holder godt på både farge og fasong selv om de blir myyye brukt!

Jeg kan forresten tipse om at det er masse fint til halv pris hos Louise Mammaklær på Gjøvik denne uka, bl.a. fra mama-licious!

Skrevet

hei,

jeg snakket nettopp i dag med noen hygglige damer fra lavida i haugesund. De har stort utvalg av mama licious klær i butikken. De fortalte meg også at det kommer bilde kolleksjon av mama licious klær for mars, april og mai på deres nettsider i løpet av uken. Ring dem å spør om bilder av mammatopper, de sender gjerne på mail. Svært hygglige damer med kjempe service..

Skrevet

Jeg sier det samme som Angell *venter sommergutt* jeg, Bik Bok har masse lange topper. Kjempegode, jeg hamstra en del sist jeg var der. Både med lange å korte ermer.

H&M hadde en del mammatopper også såg jeg, men jeg likte best de på Bik Bok =)

Skrevet

De vanlige "tynne" langermede genserne/t-skjortene fra HM er meeeeer enn lange nok for ogg gravide også Litt bedre kvalitet enn de fra Bik Bok faktisk, de blir fort gule og sjaskete.

Skrevet

Jeg har kjøpt meg noen stripete gensere (a la Polarn og Pyret) på HM, ikke mammaklær, men gode og lange. 3-kvart armer. Har dem i mange farger, kr. 149.

Skrevet

Vero Moda bruker å ha lange billige topper. Det er jo ikke mammaklær, men jeg vil tro de kan brukes som det.

Skrevet

Jeg handler også topper på BikBok. Er kjempefornøyd med dem. Synes de har holdt farge og fasong veldig bra.

Skrevet

jeg har kjøpt mine topper på vero moda.. lange slik at jeg kan dra di nedover rompa..kostet 99 kr pr stk..har de i mange forsjellige farger...kjempe gode å ha på:)

Skrevet

Vero moda har masse topper i mange ulike farger og prisklasser ja! jeg jobber der selv, og har ennå ikke hatt behov for å kjøpe mammaklær :)

Skrevet

Vero Moda har masse billige topper, kjøpte akkurat en til 60kr stk, billigere kan det jo nesten ikke bli. Gode og lange akkurat passe for oss gravide:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...