Gå til innhold

Hva savnewr dere ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da tenker jeg på alt av mat og ting og tang ?

Hva skulle dere ønske dere hadde der hvor dere bor ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt norsk brød (som ikke har så mange tilsetningsstoffer at det kan ligge en uke uten å bli tørt..), norvegia ost, mills majones... Hmmm...

Sjokolade får jeg tilsendt jevnlig :)

Og selvfølgelig PINNEKJøTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Takk for den du, nå gjorde du meg skikkelig sulten.. Og kanskje litt hjemsyk..

Du da?

Skrevet

Norsk sjokolade... Norske blader. Jarlsbergost... Mmm kan vel nevne mye mer men lista blir for lang...

Skrevet

Jeg er i Norge nå og skal sende nedover flyttelass. tenkte derfor at jeg skulle høre hva folk savnet og sende med litt ekstra stæsj....

men det som er på listen til nå er sjokolade,ost,ostepop, grøt til ungene,makrell i tomat,leverpostei.

Skrevet

Da tror jeg du er godt paa vei ja..hehe..Hvor skal dere flytte til da??

Skrevet

Kanskje snart:

Har du titta i litt store supermarkeder etter jarlsberg? Her i Australia finner jeg det overalt, og de selger det i vanlige pakker, i skiver i pakke, over disken i delikatessen (enten i shaved eller sliced..) Det er ikke maate paa!! :)

Og saa har de norsk leverpostei :)

Det er snuppa mi veldig glad i!

Og saa faar vi tilsendt makrell i tomat jevnlig!

Jeg abonerer paa to norske ukeblader, det er jeg veldig glad for!!

Etter jeg hadde lest innlegget til H.I. gikk jeg rundt og tenkte paa andre ting jeg savna, og ostepop var nesten overst paa lista. Vi nordmenn tenker vel ikke saa mye over navnet: Cheese Doodles, ostetisser :) Oj, her har vi god humor i varmen.. Sorry!

God tur til Abu Dhabi!

Gjest econia
Skrevet

Jeg er i England og jeg savner at varmt og kaldt vann kommer ut av samme kran.

Jeg savner mykt vann uten kalk slik at en får mye skum.

Jeg savner trykk i dusjen.

Jarlsbergost har de, men jeg savner deilig norsk geitost.

Skrevet

Hehe - så heldig jeg er da! Her bor jeg i gangeavstand fra jarlsbergost, gjetost, godt brød som blir så fort tørt at min mor som kommer på besøk fra Norge klaget over det, norsk sjokolade, makrell i tomat - OG varmt og kaldt vann fra samme kran ;)

Hjemmebakt lefse får jeg også kjøpt, samt tyttebærsyltetøy, fiskeboller, lutefisk (ikke noe jeg akkurat savnet), risgrøt og supper fra Toro. Men jeg må på IKEA for å få tak i kaviar.

Det jeg savner mest er potetskruer og Solo! Og så synes jeg leverpostei på tube er genialt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...