Gå til innhold

forkjølt - og soving ute?

Anbefalte innlegg

Skrevet

.... uff...stakkars gullet!! har sånn hoste og har sovet så lite i det siste. han sover bare ute på dagtid - og igår hadde vi et såre strev siden vi valgte å ikke legge han ut (vil jo at han skal bli fort frisk). Noen som vet om jeg kan legge han ut ( 0 grader og ikke feber- bare snørr og hoste )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vær så snill, må ha noen meninger fort :)

Skrevet

Jeg lot Mimmi sove ute når hun var veldig forkjølet med hoste,ingen feber da.

Jeg passet bare på at hun ikke fikk trekk på seg, hun sov mye bedre ute i frisk luft enn inne!

Skrevet

jippi!! takker Hotte Gharlotte :) har lagt han ut allerede og fikk litt bedre samvittighet nå :-) bare en ting til....hun ble vel ikke verre av utesovinga da? da ville du vel ha sagt det? hihi

hilsen overbekymret mamma ;-)

Skrevet

Nei, hun ble ikke værre. Ble bedre når hun var ute og hostet mindre.

Men hun lå lunt da, ingen vind som kom inn i vogna.

Tror det er bra med frisk luft når de er forkjølet og skal sove, så lenge de ikke ligger i trekk eller fryser :-)

Men nå som hun har hatt høy feber en uke har jeg hatt henne mest inne, men litt ute i vognen på verandaen også faktisk...

Skrevet

Tror også det bare er bra med frisk luft. Her soves det ute med litt forkjølelse, blir i allefall ikke verre av det. Bare la han sove ute med god samvittighet du! :-)

Skrevet

takker :) det gikk kjempegreit med soving ute...tror ikke han har sovet så godt på mange dager... ingen hosting heller :) vi har til og med vært ute å gådd en tur åsså... Kan jo ikke bure oss inne i evigheter heller :)

Kjempeglad for svarene jeg fikk!! Takker igjen!!

Skrevet

Som regel går det greit for dem å sove ute når det er mildt om de er forkjølet. Fastlegen vår sier at de og kan ligge ut om de har litt feber. Uansett så kler man jo etter barnets temp og utetemp ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...