kirsty*2barnsmamma Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 Heisann! Fikk en melding fra Loise inatt at lille David kom til verden rett før kl 23.00 igår kveld :-) Fødselen gikk kjempegreit og alt er vel med mor og barn. Gratulere masse vennen!!! Gleder meg til å få se ham!
frøy@ Skrevet 7. mars 2007 #3 Skrevet 7. mars 2007 Gratulerer så mye Loise!!Kos deg med lille David! :-) Vi har/hadde termin samtidig, så jeg håper jeg følger etter snart jeg også!!
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 7. mars 2007 #5 Skrevet 7. mars 2007 Ja, samme melding fikk jeg ) Jeg så den ikke før i dag tidlig, men synes det var en kjempefin bursdagsgave - om enn én time for tidlig hehe... Gratulerer så mye til alle fire med lille David!! Stor klem,
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 7. mars 2007 #6 Skrevet 7. mars 2007 Gratulerer så mye Loise! Nesten rett timing da... Godt å høre at alt har gått greit, kos dere! Klem fra
kirsty*2barnsmamma Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. mars 2007 David var 3650gram, 51cm lang og 36cm i hodeomkrets. Helt perfekt gutt! :-)
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 9. mars 2007 #8 Skrevet 9. mars 2007 Min fødsels historie: Vi var på Storken og det var en drømmefødsel! Jeg kom inn på Storken kl.20.45 og jordmor Anne målte meg til 4-5 tøyelige cm og tappet i vann i badekar til meg. Det hadde jeg ønsket meg. Så jeg var gla det ble sånn også.. JM Anne sa at jeg kunne få føde i vannet også, hvis jeg ville og det såg greit ut i fødselsforløpet. Detaljer skal jeg ikke gå i,,*ler* men jeg mestret riene fint og hadde det ganske flott i badekaret. Og så gikk det hele så raskt. Jeg er en rask føderske sa jordmor i etterkant..David ble født kun ca. 2 timer etter ankomst på fødeavdelingen! Jeg måtte dessverre ut av karet de siste minuttene da nurket skulle fødes - så vannfødsel ble det ikke. For David hadde visst navlestrengen rundt halsen, så da han var kommet så langt ned i kanalen ble hjertelyden lav. Og JM Anne ville ha mere kontroll. Så jeg fødte på kne ved sengen, hengende over en sakkosekk godt hjulpet av min manns sterke hender.. Gutten kom ut på en bølge av fostervann og han var bedårende skjønn fra første stund.. Han tar puppen godt og er sååå nydelig. Jeg skal legge ut bilde på albumet snart.. Klem fra lykkelig 2barns mamma
Mamman til Hedda & Hanna Skrevet 9. mars 2007 #9 Skrevet 9. mars 2007 Gratulerer så mye med gutten din Loise.. Ønsker dere lykke til videre..
Trampe 79 Skrevet 9. mars 2007 #10 Skrevet 9. mars 2007 Gratulere so masse med guten Loise, kos dokke masse )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå