Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 Mitt problem er at jeg ikke har så stort nettverk der vi skal gifte oss, så må nok være noen i slekta som må passe babyen min som da er 10 mnd... tips?
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 er jo bare å spørre noen i slekten da....går vel greit å passe en på 10mnd... selv er min 1 1/2 under bryllupet , da skal enten sviger eller mine foreldre passe han...kanskje en vennine hvis hun tilbyr seg... så skal han rett til mine foreldre etter festen...
C <3 M <3 E <3 Skrevet 7. mars 2007 #3 Skrevet 7. mars 2007 Vi hadde mora til forloveren hans som barnepike. Vi leverte ham av hos henne om morningen, også hadde hun ansvaret for påkledning, få ham i kirken også til festen for å ta bilder også reiste de hjem. Vi hadde ham ikke med på festen, han hadde ikke syns det var kjekt uansett. Han var 1 år. Synes det funka kjempegreit for oss hvertfall.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 Passe hun.... Ja si det... Jeg selv... Hun kommer til og være 2år. Og hun klarer jo stort sett og passe seg selv.. Hvertfall godt nok til at hun kan fly rundt der. Også når hun blir trøtt går jeg og legger hun på hotellet også har jeg babucall ned igjen til festen... Så det kommer til og bli så bra att... Er så mye folk der som kommer til og se til hun å, og ikke minst mange andre barn på hennes alder, så det kommer nok til og gå kjempebra....
kat Skrevet 7. mars 2007 #5 Skrevet 7. mars 2007 vi kommer til å ha henne med i kirken og under middagen og på festen etterpå til hun begynner å bli sliten så kommer naboen vår som har en datter på samme alder som hun har lekt mye sammen med og kjenner foreldrene. skal sove der kommer til å bli kjempe greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå