Gå til innhold

Kjenne spark på utsiden i uke 15????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Synes dette høres veldig usannsynlig ut selv, men jeg må bare høre om noen har lignende erfaring.

I stad lå samboeren min og jeg og kjente på livmoren. Da kjente vi en liten klump som kunne kjennes ut som en knute. Men så ble den borte for så å komme tilbake et annet sted - som et bittelite dytt. Og begge kjente det. (Hver vår gang selvfølgelig. :-)) Kan det ha vært babyen vi kjente? Allerede nå? Er jo bare 14+5. Mulig jeg kan være lenger på vei, (et par uker) siden de regnet terminen ut i fra siste sa. Vet ikke nøyaktig når eggløsningen var etter den.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm... Så jeg hadde blitt anonym... Det var jo ikke meningen. :-)

Skrevet

Det er lille babyen deres det ja:-)

Jeg begynte også å kjenne små bevegelser rundt denne tiden.

Men ikke bli bekymret dersom du ikke kjenner noe på et par dager.

På den tiden går det veldig i rykk og napp, og når du kommer over 20 uker vil du nok kjenne flere ganger om dagen:-)

Skrevet

Hei, lillemaven.

Tusen takk for svar! :-)

Jeg skal love å ikke bli bekymret, ja. Synes, som sagt, det høres litt tidlig ut. Men så kunne jeg ikke skjønne hva annet det skulle være heller. Er jo ikke mange klumper i kroppen som rører seg rundt, og gir seg til kjenne med små dytt. Det er jo helt fantastisk. Gleder meg virkelig til fortsettelsen, og til å kjenne den lille daglig. Ikke mange uker igjen til det.

Skrevet

sånn hadde vi det også..jeg kjente det litt tidligere enn typen,men han kjent det omtrent i den tia han også....så gøy,å utrolig at man kan kjenne det så tili.. :-) sukk...no kjenne i det hver dag...så gøy :-)

Skrevet

Min kjente spark første gang når jeg var 15+6

Så er absolutt mulig ja...

Men gikk vel en hel uke til neste gang han kjente...

Så kos da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...