Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 Er sånn ett B menneske selv! Så er våken til langt på natt, ennå jeg vet at Lukas skal opp 6.30-7.30. Hmmm. tru koffør man e både trøtt å slitn ganske så ofte :-p
Gjest Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 Samme her, og Embla er også en morgenfugl, men er så heldig at hun har en pappa som kommer hjem fra nattevakt kl 8 så da går jeg og laller igjen, så skal lillemor sove ca kl 9 og da får jeg jo den tiden også *znork*
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2007 Hehe, Lukas tar også første lur rundt 9, men selv klarer jeg ikke sovne igjen når jeg er stått opp :-( I dag har pappan lagt Lukas for første gang da jeg tok meg en tur på jobb :-) Å sannelig sov han ikke da jeg kom hjem :-) :-) Da vet jeg vartfall at jeg kan dra på fest tidlig neste gang jeg skal :-D :-D Tror jeg vil ut til helgen igjen :-)
TKH71 & Halvor :-) Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 Jepp... Vanskelig å avslutte når jeg har logget meg inn på Dib, iallefall.
-Dobergirl- Skrevet 8. mars 2007 #5 Skrevet 8. mars 2007 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... angrer hver morgen;) men trur jeg er "dø" uansett hvor mye jeg har sovet klokken 7jeg,,,,men så ser jeg det vakre smilet til prinsessa...da våkner man fort...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå