MammaDilla Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Jeg har overhodet ikke noe i mot mødre som gir mme. Men saken er den at jeg elsker å amme, og har muligheten til å amme. Men om kvelden er der bare ikke nok. Prøver å pumpe meg om dagen, men blir aldri nok til et kveldsmåltid. I kveld ar pjokken vært kjempe søkende og jeg har vært tom. Så nå var jeg nødt til å sverge til mme. Blandet 100 ml på flaske. Han er ikke glad i flasken, men slukte det uten å mokke. Synes det er forferdelig kjedelig at jeg ikke klarer å gi han nok fra egen produksjon.. Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget. Måtte bare lette mitt hjerte for smerte. Får fortsette med pumping å se om priduksjonen øker på kveldstid, og håpe det bare er pga økedager... Nattinatt mine medsøstre!! Klem
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 Go`måren;) Prøv å pomp dg på nettene, åm du vil ha åpp melkeproduksjonen. Di seie jo at d e lettare å øga åm nettene pga. et hormon me produsere då elle någe sånt;) Mn ja, stå åpp kvar treie time på nettene du å pomp..lykke t!
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #3 Skrevet 7. mars 2007 Hvor er du fra da Rolte? dette var litt av en "dialekt"
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 Jørpeland, ein bådtur fra Stavanger;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå