Gå til innhold

Dere som bare bruker flaske, hvor mange flasker har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 5 flasker, men synes det er lite og vil kjøpe flere. Samboeren min mener det er nok med disse 5. Hvor mange flasker har dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 12 + 2 tutekopper. vil jo ikke risikere å mangle flaske når ungen skal ha mat:) (sikkert liten fare siden han eter 5 ganger i døgnet da..:) )

Skrevet

Jeg bruker ikke flaske daglig men har likevel 18 stykker!!!

(gud vet hvorfor, fikk innmari mange i gaver, kanskje de trodde puppene mine ikke kom til å virke?)

Skrevet

jEg ammer og gir flaske. Har 8 stykk, men kunne gjerne hatt flere:)

Skrevet

vi har 8 tror jeg, men bruker bare 6 av dem. vasker de hver kveld s synes stortsett det holder, ettersom at hun ikke spiser mer enn fem seks måltider i døgnet. kunne ikke hatt færre hvertfall....

Skrevet

Jeg gir 5-6 måltider om dager,og har 8 flasker! hadde 6 en stund,men det ble bare stress! Er greit å ha noen ekstra syns jeg!

Skrevet

Har 12 flasker av avent og 6 flasker av noe annet merke. Avent er det eneste han tok når han var mindre.

Nå får han bare 1 flaske om dagen så har mer enn nok flasker. Men kjekt å ha : )

Skrevet

12 avent flasker, akkurat nok til 2 dager hvis han ikke spiser mer enn normalt. Pluss et par andre flasker som jeg bruker til vann. Begynte med 5-6 flasker, men det var bare stress.

Skrevet

9 stk. dr.brown, de er dyre-hvis ikke hadde eg vel hatt fler... Men like greit å ikkeha for mange, da hoper vasken seg opp..

Skrevet

Jeg har "bare" 4 som jeg bruker fast (Dr.Brown´s) Også har jeg 2 andre i reserve, men de blir veldig sjelden brukt.

Gjest leelu23 - fikk Tobias 2/12-06
Skrevet

8 store aventflasker og 1 liten

Bruker bare de 8 store. Syns det holder med de 8.

Skrevet

Vi har 6 dr. Brown flasker!! De er så pokkers dyre så vi vasker de heller hver kveld!

Skrevet

Har 8 store Avent flasker, og det holder fint til de 6 måltidene han spiser i døgnet.

Skrevet

Dette har jeg også lurt på!

Jeg har 9 flasker, 5 store og 4 små. Nå har han begynt å spise 150 ml pr måltid, så de små blir sjelden brukt. Vurderer å kjøpe en eller to ekstra av de store flaskene, men det går greit å vaske flasker en eller to ganger per dag. Før når han hadde overgangsperiode spiste han 10-12 små måltid på en dag, og DA var det mye vasking og sterilisering gitt.

Skrevet

Jeg har 12 stykker og hadde ikke klart meg med færre.

Har alltid en i stellebagen og jeg har hatt andre ting å gjøre en å vaske og koke flasker til en hver tid.

Kjøp inn flasker du, det hadde jeg gjort. Det er vel du som har hovedansvaret for mating og vasking tenker jeg.

Skrevet

*FLAU* da mellomste var baby var han flaskebarn som skulle ha veldig lite veldig ofte(sjuk). Så da hadde vi 42 aventflasker. Nå har vi "bare" 20 tenker jeg...

Skrevet

Vi har 5 sanoflasker, 2 store og 4 små avent flasker, men til daglig bruke vi bare de 5 sanoflaskene... Ho får 4 måltider t dagen... Vi ska nå kjøpe tutekopp, og prøve å gi litt vann med sånn...

Skrevet

Har 8 flasker, men kommer hjerne til å kjøpe en til. Synes alltid jeg sitter på oppvaskemaskinen pga flaskene som mangler ikke pga at det er fult...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...