Gå til innhold

Guttenavn som passer til Noah


9NA28

Anbefalte innlegg

Har hatt denne debatten før på navnedebatten men fikk ikke så my respons. Så håper det er flere her som kan hjelpe meg. Vi har klart jentenavn men sliter veldig med et guttenavn som passer til Noah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noah er et veldig fint navn!! Hva med Adrian? Det synes jeg er sååå fint. Det er et av guttenavnene vi vurderer.... i tillegg til Mathias og Kristian. Ikke enkelt dette med navn. Jeg har en gutt fra før som heter Fredrik. Synes alle 3 navnene vi vurderer passer til Fredrik. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har et, men det skal vi bruke selv med Noah først;) Men hørte om noen som kalte gutten sin Noah Ehleija(vet ikke om det skrives sånn) synes det er fint og. Hva med Noah Alexsander eller Noah Elias da? Passer jo egentlig med mange navn synes jeg:) Hvis ikke det er jeg som har spesiell smak da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misforstod jeg kanskje? Skulle du ikke ha dobbeltnavn, men navn til et nytt barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. Hva slags type navn liker du da? Prøver meg jeg da:

 

Noah og Leon

Noah og Lucas

Noah og Gabriel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 5 uker senere...

Annonse

Tusen takk for gode forslag. mange av disse har jeg faktisk vært innom. Skriv gjerne flere, vi har ennå ikke bestemt oss. Hva syns dere om :

Noah og Edvin

Noah og Matheo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noah og Matheo er kjempe fint sammen!

Matheo er veldig fint navn!

Jeg er litt sånn at jeg må se for meg alle aldesgrupper når det gjeder navn! Å jeg kan se for meg en kjempe søt baby som heter det å en onkel Matheo og en bestefar =O)

Dette navnet likte jeg =O) er min mening da =O) Jeg syntes det er litt vanskelig å se for meg en Einar som søt liten baby liksom hihi!

Lykke til med navnevalget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...