Skrømti Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 Vi gjorde ikke det. Ingen av venninnene mine har gjort det heller tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 Vi kjøpte, synes det er koselig at han skal ha minne fra oss. Kjøpte bildetallerken og bunadssølje..
moo Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 Vi gjorde det. Vi kjøpte en liten barnebunadssølje til hvert av barna. Litt kjekt å kunne si at "Det fikk du av oss på dåpsdagen din." Vi festet faktisk dåpssløyfen til dåpsjolen med søljene de fikk.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #5 Skrevet 6. mars 2007 Vi vet ikke helt hva vi skal gjøre nemlig. Så derfor fint og høre hva som er tradisjon rundt omkring.
så var vi 4 Skrevet 6. mars 2007 #6 Skrevet 6. mars 2007 Åpna konto der jeg sparer ett visst beløp hver mnd som han får når han er 18... kanskje...
Gjest Skrevet 6. mars 2007 #7 Skrevet 6. mars 2007 vi ga et lite søtt smykkeskrin vi. viste hun kom til å få masse smykker så kjekt å ha noe å ha dem i:) også var det litt en unnskyldning for å kjøpe det også da... hihi, hadde ikke tenkt å kjøpe noe egntlig. men synes bunadsølv var et godt forslag jeg!
Tingelingelate med to tomater Skrevet 6. mars 2007 #8 Skrevet 6. mars 2007 Vi gjorde ikke det. Syns det ble dyrt nok med å holde selskap:-)
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 6. mars 2007 #9 Skrevet 6. mars 2007 Vi kjøpte hennes første diamant. En engel annheng. Er så fiiin =0), så puttet vi litt penger på kontoen hennes.
pandabjørn Skrevet 7. mars 2007 #10 Skrevet 7. mars 2007 gutten våres fikk 500,- av hver av oss, og en dåpstallerken i tinn, der det står navnet hans, født, lengde, vekt, døpt...
♥sjiga♥ Skrevet 7. mars 2007 #11 Skrevet 7. mars 2007 vi gjorde ikke det til førstemannog kommer heller ikke til å gjøre det til lillemann. vet ikke om det er vanlig å gjøre det. men dere må jo bestemme dette selv om dere har lyst til dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå