Gå til innhold

Vanlig å kjøpe dåpspresang til eget barn? u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gjorde ikke det. Ingen av venninnene mine har gjort det heller tror jeg.

Skrevet

Vi kjøpte, synes det er koselig at han skal ha minne fra oss. Kjøpte bildetallerken og bunadssølje..

Skrevet

Vi gjorde det.

Vi kjøpte en liten barnebunadssølje til hvert av barna. Litt kjekt å kunne si at "Det fikk du av oss på dåpsdagen din." Vi festet faktisk dåpssløyfen til dåpsjolen med søljene de fikk.

Skrevet

Vi vet ikke helt hva vi skal gjøre nemlig. Så derfor fint og høre hva som er tradisjon rundt omkring.

Skrevet

Åpna konto der jeg sparer ett visst beløp hver mnd som han får når han er 18... kanskje... ;)

Skrevet

vi ga et lite søtt smykkeskrin vi. viste hun kom til å få masse smykker så kjekt å ha noe å ha dem i:) også var det litt en unnskyldning for å kjøpe det også da... hihi, hadde ikke tenkt å kjøpe noe egntlig.

men synes bunadsølv var et godt forslag jeg!

Skrevet

Vi gjorde ikke det. Syns det ble dyrt nok med å holde selskap:-)

Skrevet

Vi kjøpte hennes første diamant. En engel annheng. Er så fiiin =0), så puttet vi litt penger på kontoen hennes.

Skrevet

gutten våres fikk 500,- av hver av oss, og en dåpstallerken i tinn, der det står navnet hans, født, lengde, vekt, døpt...

Skrevet

vi gjorde ikke det til førstemannog kommer heller ikke til å gjøre det til lillemann.

vet ikke om det er vanlig å gjøre det. men dere må jo bestemme dette selv om dere har lyst til dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...