Tiggywinkle Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Tøffe dager her hos meg også. Hjemme igjen nå, og føler at det er veldig godt. Livet blir virkelig satt i perspektiv når man får slike ting så nær. Takknemlig for alt jeg har - flotte friske barn og en fin og god mann. Føler med alle som har mistet sine eller har sykdom i familien.
Dailis Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 Jeg vet ikke hva som har skjedd, men trist å høre at du har tøffe dager. Varme tanker og klem
Gjest Skrevet 7. mars 2007 #3 Skrevet 7. mars 2007 Sender deg en stor klem,har ikke fått med meg hva som har skjedd.Trenger ikke vite det heller.Du har det vondt og en stor klem er på vei.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 Tøffe tak for dere om dagen...... Som du selv sier, det setter livet i perspektiv. Vi må ikke glemme å leve, ikke utsette til i morgen å si til mann og barn hvor stor pris man setter på de. Og så lærer vi mye når sånt skjer, man blir klokere...... Vi egentlig bare si at jeg tenker på deg og familien det gjelder. Sender en klem, og ikke glem å ta vare på deg selv midt oppi dette.
Urtete Skrevet 7. mars 2007 #5 Skrevet 7. mars 2007 Tøffe tider fortjener stooooore klemmer! Stoooooor og varm klem fra
Karomamma Skrevet 7. mars 2007 #7 Skrevet 7. mars 2007 Klem fra meg også!! Godt å se deg igjen, håper det gikk greit der borte.
Tiggywinkle Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. mars 2007 Takk alle sammen. Var noen tøffe dager.... Mistet en liten skatt hos oss også..
Reveenka Skrevet 7. mars 2007 #9 Skrevet 7. mars 2007 Ånei, den lille tapre nevøen din? Så trist - det er rett og slett ikke riktig at barn skal være syke og lide - og dø før sine foreldre skal de slett ikke. Jeg føler med dere i sorgen, og sender over en virtuell klem og ønsker om at dere skal komme dere velberget gjennom dette.
Tiggywinkle Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #10 Skrevet 7. mars 2007 Nei, ikke nevøen - han henger med... Baby i vennekretsen her også...
Reveenka Skrevet 7. mars 2007 #11 Skrevet 7. mars 2007 Neiognei - det var leit med babyen - men godt at nevøen er med, da. Nå trodde jeg det verste der, jeg da vet du. Da skal jeg fortsette å xxxxxx fingrene for at det skal gå bra med nevøen.
Tiggywinkle Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #12 Skrevet 7. mars 2007 Ja, vi krysser det vi kan:-) Han er en tapper gutt, med et stort mot, og lite dødsfrykt selv om han vet at det kan gå den veien. Men som du sier, barn skal ikke gå før foreldre og barn burde slippe slike lidelser.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. mars 2007 #13 Skrevet 7. mars 2007 Kjære deg, har tenkt masse på dere også de siste dagene.....Godt at du fikk tatt turen over fjellet.......Alltid godt å kunne være nær i en sånn situasjon. Håper foreldrene til den lille englebabyen takler tiden fremover selv om det er helt umenneskelig det de gjennomgår nå... Sender noen varme klemmer til deg jeg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå