Gå til innhold

luft i magen... slitsomt!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 24 uker på vei og de siste 3 dagene har jeg prompa nonstopp! og da mener jeg hele tiden.... uff! det går ikke an å holde igjen heller... hva skal jeg gjøre?? kan jo ikke gå sånn fremover:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt å høre det er flere! Jeg er 17 uker, og har nesten hatt det slik hele tia til nå... synes kanskje det har vært litt bedre siste uka. Drikker biola i håp om at det skal hjelpe, men...

Skrevet

det er ikke noe moro nei. hvert fall ikke når du deler kontor med 5 andre og vet at dersom du er så uheldig og slipper en så er rommet ulevelig for de andre, hehe..

Skrevet

Hørtes kjent ut, og det er utrolig ubehagelig!! jeg har våknet av og til på natta av at jeg har sluppet en...pinlig!! går i perioder hos meg...kan være ganske greit et par uker,men så kommer d mange dager hvor jeg er full av luft igjen...

Skrevet

haha...

du er ikke alene!

Jeg hadde en "prompeperiode" i uke 9, og faktisk de to siste dagene (uke 19). Men heldigvis stort sett bare på kvelden... så det er kun sambo som får "æren" he,he:)

Det er nå bedre å få det ut da.......!!

Skrevet

He he...må le nu..: )

Både jag og gubben våknet inatt av att jag lufta riktigt ordenligt...fick bara en komentar inatt mørkret -Er det muligt..??

Vi fick oss en god latter når vi kom på det ved frokostbordet idag.

Men ja,, det er slitsomt, går i perioder for mig da, Prøver og motionera og dricka mye vann..hjelper på mig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...