Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 jeg er 24 uker på vei og de siste 3 dagene har jeg prompa nonstopp! og da mener jeg hele tiden.... uff! det går ikke an å holde igjen heller... hva skal jeg gjøre?? kan jo ikke gå sånn fremover:)
lykke-mor Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 Godt å høre det er flere! Jeg er 17 uker, og har nesten hatt det slik hele tia til nå... synes kanskje det har vært litt bedre siste uka. Drikker biola i håp om at det skal hjelpe, men...
Lykkeliten og jeg Skrevet 7. mars 2007 #3 Skrevet 7. mars 2007 det er ikke noe moro nei. hvert fall ikke når du deler kontor med 5 andre og vet at dersom du er så uheldig og slipper en så er rommet ulevelig for de andre, hehe..
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 Hørtes kjent ut, og det er utrolig ubehagelig!! jeg har våknet av og til på natta av at jeg har sluppet en...pinlig!! går i perioder hos meg...kan være ganske greit et par uker,men så kommer d mange dager hvor jeg er full av luft igjen...
minni09 Skrevet 8. mars 2007 #5 Skrevet 8. mars 2007 haha... du er ikke alene! Jeg hadde en "prompeperiode" i uke 9, og faktisk de to siste dagene (uke 19). Men heldigvis stort sett bare på kvelden... så det er kun sambo som får "æren" he,he:) Det er nå bedre å få det ut da.......!!
Yoggy ; ) Skrevet 8. mars 2007 #6 Skrevet 8. mars 2007 He he...må le nu..: ) Både jag og gubben våknet inatt av att jag lufta riktigt ordenligt...fick bara en komentar inatt mørkret -Er det muligt..?? Vi fick oss en god latter når vi kom på det ved frokostbordet idag. Men ja,, det er slitsomt, går i perioder for mig da, Prøver og motionera og dricka mye vann..hjelper på mig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå