Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Her var det mye fint og rimelig. spesielt på ferdig tilbehør på lager. Tenk en rød ringpute,det var drittlækkert. råbillig ! http://www.somaras.no http://www.somaras.no/brudekjoler_tblager.htm noen flere som likte den røde?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 syns det var råbillig 290 kroner. Har sett noen til 5-600 helt enkle uten noe pynt.........
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 syns forøvring veskene og slørene var noe å tenke på. jeg syns også den røde puten var fin, men kunne tenkt meg sjæl en lys mere "brudete" som de andre var, men veskene ser også greie til leppestift, lommetørkle osv.fin til å ha stående på bordet
Gjest Skrevet 7. mars 2007 #5 Skrevet 7. mars 2007 Fant et slør jeg kanskje kan tenke meg. Har noen her erfaring med SOmaras? Er det seriøst? Er så skeptisk til å handle slikt på nett, men prisen er jo mye rimeligere enn i butikken. Virker jo seriøst nok.
jente,jente, ? Skrevet 7. mars 2007 #6 Skrevet 7. mars 2007 Jeg fant også et slør jeg syns var fint. Har sendt henne forespørsel nå
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #7 Skrevet 8. mars 2007 fikk du svar på forespørselen? er hun rask å levere? gforøvrig mye fint og der. prisene passer bra til slunkne pengepunger som det er mye av nå iallefall hos meg.
Gjest Skrevet 10. mars 2007 #8 Skrevet 10. mars 2007 Jeg fikk veldig raskt svar på forespørselen min. BLe noen mailer frem og tilbake, da jeg hadde mange spørsmål. Men så bestilte jeg det, og fikk det i dag i posten. To dager etter at jeg hadde betalt det. Veldig fornøyd!!!
jente,jente, ? Skrevet 11. mars 2007 #9 Skrevet 11. mars 2007 Jeg fikk svar på forespørselen etter 1 time.. Samme som water ble det noen mailer fram og tilbake før jeg overførte pengene i dag.. Så jeg regner med å få sløret i løpet av uken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå