Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som kan gi meg noen råd til hvordan datra mi kan få i seg noe mere vann er ikke veldig flink til det asså..

takker for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Avent tutekopp fungerte fint her. Den har fine farger som tiltrekker oppmerksomhet, søler ikke og er lett å holde. når barnet får tenner er tuten god å tygge på!

Skrevet

Hvor lenge koker dere vannet? Når begynner man å gi vann?

Skrevet

takk for svar har prøvd litt men skal prøve litt mere.

Skrevet

koker vannet i vannkoker og koker det fremdeles, han er 7,5 mnd. begynte å gi vann når vi begynte med grøt og da var han ca 5 mnd :)

Skrevet

bruker vannkoker og den koker opp vannet og slår seg av så ett minutt eller noe..

Skrevet

har hørt om flere som tilsetter litt malt eller nestle eplesaft og tilsetter mindre og mindre etterhvert til det bare er vann igjen.

Skrevet

avkjøler dere vannet helt før dere gir det?

Skrevet

avkjøler men om det er litt lunkent drikker han det likegodt!

Skrevet

jeg gir vann fra springen nu, gjorde d fra ho va ca 6 mnd..jeg bruker bare vanlig avent flaske med MAM tut.den er veldi god, men den lekker hvis en snur den på hodet. men går veldi greit å drikke av hvis vi følger me ho. ellers har vi avent tutekopp, men da drikk ho ikke så mye. begynte å gi ho flaske m vann fra 3-4 mnd, men er først nu den siste mnd at ho drikker ordentlig. er bare å gi vann hver dag, tilslutt drikker dem..iallefall gjorde mi tøtta d..ho e 7,5 mnd nu.

Skrevet

Tusen takk for raske svar :o)

Avkjøler du under rennende vann?

drakk hun vann første gang hun fikk det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...