Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hva det kan være og hva jeg bør gjøre??

Lille gutt er en drøm å legge, aldri en lyd når vi legger han på kvelden.. legger han kl 19-19.30. da sover han som regel til 00... men etter det våkner han mye! Han får pupp rundt 00, 02, 03.30, og 06.. kl 08 er det opp og stå.. begynner å bli passe sliten av dette... han er 5 mnd og vi har begynt med grøt, får både på morran og kvelden men det hjelper ikke...

har prøvd å gi han vann, smokk etc. men han roer seg kun ved puppen. og han spiser ikke mye da! har også prøvd å få i han mye på natta men hadde ikke noe annen effekt.. vet snart ikke hva jeg skal gjøre lenger... noen som har opplevd dette og hva har eventuelt hjulpet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen tips til deg, men dytter...

For dette trenger jeg også svar på!

Vår er 6 mnd, men ellers er det prikk likt:-(

Skrevet

Ikke noen trøst, men sånn har vi det også. Bare at jeg har to stykker som også krever mat to ganger før midnatt. De er forresten snart 5 mnd.

Felles skjebne, felles trøst? Neppe.

Kan det være tenner? Melk er lindrende for kløende gommer. Prøvd dentinox? Stikkpille paracet? Dersom han roer seg med det så ser du om det er det som er problemet, eller faktisk sult evt. "kosesyken".

Skrevet

Istedenfor mm på kvelden før du legger han, prøv å gi han flaske med mme. Den er kjent for å være mer mettende. Prøv gjerne flere dager på rad!!

Skrevet

Men hun får grøt før hun legger seg (får tilsammen 4 måltider med fast føde hver dag), hjelper det med mme da?

Tror bare det er kosesyke, men aner ikke hvordan man skal få slutt på den.

Skrevet

Vanskelig dette her. Hvis det bare er kosesyke skal man være streng, men er ikke lett å vite helt sikkert!!

Skrevet

Det der høres veldig likt ut sånn vi hadde det med vår lille gutt på 4måneder en periode. Utrolig slitsomt å ikke få sammenhengende søvn ja! Han roet seg også kun med puppen, uten at han nødvendigvis virket spesielt sulten. For oss ble det bedre når vi flyttet grøtmåltidet til tidligere på dagen. Det fikk vi umiddelbar virkning av. Det virker som det ble for "tungt" med grøt så seint så nå er det bare morsmelk han får om kvelden. Nå våkner han 1-2ganger om natta. Er snart 5måneder.

Skrevet

For to netter siden var vår sønn også sånn! Han får bare mme. Er 2 måneder gammel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...