Kristannaa Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Må ha malt i melka til mini,han har blitt så treg i magen. Hvor mye i en flaske med 150ml? Og skal man ha det i før eller etter man varmer opp melka?
Gjest Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 Ca en ts pr flaske og 1-2 ganger om dagen. Spiller ingen rolle om du har det i før eller etter, selv om det kanskje løser seg fortere opp i varm melk:)
Hanne og jentungen Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 I følge min svigerinne som er barnesykepleier er det nok med en ts per 200 ml melk. Så hvis du lager 150 ml ville jeg hatt i ei lita ts.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 Ikke glem at malt nesten bare er sukker, tenker på tenner o.l.
Kristannaa Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2007 Takk for svar:) Anonym: Vet du om noe annet man kan bruke hvis de er trege i magen? han er bare 10 uker så har ikke tenner enda..
Gjest Skrevet 6. mars 2007 #6 Skrevet 6. mars 2007 Min får vondt i magen av malt så vi bruker lactulose ved behov. Når de begynner å få tenner har de stort sett begynt med litt fastere føde og da kan jo magen reguleres med svisker, fruktpure osv.
Septemberstjerna og Martine Skrevet 6. mars 2007 #7 Skrevet 6. mars 2007 HS sa til meg i dag at det er bedre og sunnere å bruke vanlig matolje. Men vi snakket om grøt da... Har brukt malt i grøten hittil, skal prøve med olje i morra. Men det er kanskje ikke så lett å blande olje med melka...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå