Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 nedentil... Huff. Jeg revnet ikke under fødsel, kun et lite rift og et sting, men jeg ser jo ikke ut. Før var skjeden lukket på en måte, hvis dere skjønner. Nå er det et kjempe stort hull, og det ser jo ut som jeg har revnet på kryss og tvers. Nå snakker jeg om innenfor de indre kjønnsleppene.. Og det ser jo ut som at den ene veggen (den inn mot ryggen eller den veien i hvertfall) kommer ut.. Føler meg helt herpet. Noen andre som ikke ser like "bra" ut nedentil? Velger å være anonym jeg...
2_f@st *03.06* Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 Hmmm, jeg vet ikke for jeg måtte ta ks. Men er det lenge siden fødsel? Kanskje det "går seg til" etter hvert, sånn som med resten av kroppen?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 Har du nesten akkurat født? For da går det faktisk seg til, selv om det absolutt ikke ser sånn ut! Men det tar litt tid..
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #5 Skrevet 6. mars 2007 Hvor lenge er det siden fødsel? Jeg revnet mye, eller, ikke sånn unormalt, men ble sydd en del både inni og utenpå. Jeg har også det du kan kalle for et hull, og jeg merker det spesielt godt når jeg vasker meg nedentil og skal skylle meg med dusjen, for da får jeg masse vann rett oppi, ja du skjønner. Det er litt ekkelt, men jeg tror nok det vil gå seg litt til. Det er nå 6 uker siden jeg fødte, og har ikke noe vondt lenger, er litt øm enda, men har grodd stort sett helt tror jeg. Hvis du ikke har vært på 6 ukers kontroll med deg selv, så spør legen om det, så får du sikkert svar på hvordan du kan forvente deg at det blir. Jeg skal spørre. Følte meg mørbanka jeg også etter fødsel og noen uker frem, men det er vel ikke så rart;) Lykke til, det blir nok bedre:)
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #6 Skrevet 6. mars 2007 Oi det var jo veldig lenge.. Da ville jeg dratt til legen og spurt om du burde fikses litt på. Ting skal jo ha ordnet seg veldig siden da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå